וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות המביכות שעדן בן זקן הייתה רוצה שתשכחו

10.2.2017 / 1:12

הזוג המפורסם שהתחתן בניו יורק, הזמרת המפורסמת שאימצה שתי תאומות, סרטון הסקס של הכדורגלן המפורסם, השבוע השחור של הדוגמנית המפורסמת וכמובן, התמונות המביכות של הזמרת המוכרת בתאילנד – כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

מערכת וואלה!

את הרשימה נפתח עם קולולו אחד גדול לזוג החמוד יובל בנאי ועמליה רוזנבלום, שהרחיקו עד לניו יורק של טראמפ רק בשביל להיכנס לבניין העירייה ולהישבע אמונים האחד לשנייה בטקס צנוע וקטן שכלל מספר מצומצם של בני משפחה.

יובל בנאי. אינסטגרם, צילום מסך
קולולו. יובל ועמליה/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום הרביעי מגיעה המלכה האם, הלא היא מדונה, שהחליטה לעשות ביונסה, אלא שבמקום להביא תאומות לעולם – היא הלכה על הדרך הקלה ואימצה אותן ממלאווי. אז תגידו שלום לאסטל ושימו לב, אסתר, שזה בעצם שמה של המלכה בעברית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מדונה. ספלאש
בקרוב עם התאומות. מדונה/ספלאש

ואם כבר מדונה, אז אי אפשר להזכיר את שמה בלי איזה סרטון סקס, אלא שהפעם הסרטון שייך לשחקן כדורגל מפורסם מאוד שהחליט לשלוח לבנות שונות סרטון שלו בו הוא משחק עם איבר מינו, אם לא די בכך – הוא פינק גם בתמונה חושפנית במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופס/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום השני, שם נמצאת הטופמודל הישראלית, בר רפאלי, שהגיעה עד לשדה התעופה על מנת לטוס לאל איי לצילומי הקמפיין עם סטיבן טיילר רק בשביל לגלות, שאבוי, אבל היא שכחה לחדש את התוקף של הוויזה שלה. לצערה, העובדה שהיא בר רפאלי לא ממש עזרה לה בשדה והיא נאלצה לחזור לביתה, ולחכות יממה שלמה עד שתחודש לה הוויזה והיא תוכל להמריא שוב.

בר רפאלי. ניר פקין
ארזת לבד? בר/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, עדן בן זקן שטסה לנפוש בתאילנד ולצבור כוחות מבלי שילדים קטנים יציקו לה. אך נראה שהזמרת שכחה שתאילנד הפכה להיות תל אביב הקטנה, כך שנשמות טובות החליטו להנציח אותה בתמונות שהיא הייתה מעדיפה למחוק מהתודעה. בכל זאת, תמונות שלך עם סיגריה בפה, בטן נשפכת וביקיני קטנטן – הן לא משהו שהיית רוצה שיזכרו לך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא פאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully