וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ההסתבכות הכלכלית של שרית חדד

אדם סרור | צילום: דניאל קמינסקי

20.1.2017 / 2:01

הקאמבק של מלכת הטראש, הרומן הטרנס אטלנטי, הרומן הטלוויזיוני שינעים את זמנכם, המגיש הגאה שהתחתן עם בן זוגו, וכמובן, הזמרת המפורסמת שעיקלו לה את חשבון הבנק - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

את הרשימה פותחת, איך לא, הגברת קים קרדשיאן, שבמקביל לחזרה שלה לחיים שלכם, התפרסמה השבוע גם העדות המלאה שלה, הם לקחו אותי לחדר וזרקו אותי על המיטה, קשרו אותי עם כבלים", סיפרה מלכת הטראש, "שמו נייר דבק על ידיי ורגליי ולבסוף חסמו את פי. אחר כך הרימו אותי והניחו אותי קשורה באמבטיה". קשה, אבל בינינו אחלה חומר לטלנובלה בכיכובה.

קים קרדשיאן. ספלאש
חזרתי ובגדול! קים/ספלאש

בואו נמשיך למקום הרביעי, עם קצת חדשות טובות, כי קוונטין טרנטינו, כן אותו אחד מטקס האוסקר, קיל ביל ודניאלה פיק – הגיע לבקר את אהובתו בארץ הקודש וסיפק לא מעט עבודה לצלמי הפפראצי שרדפו אחריו לכל חור שהגיע. עכשיו רק נשאר ללהק אותה לסרט, וכולנו נהיה מאושרים. בעיקר שירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קוונטין טרנטינו, דניאלה פיק. ניר פקין
חמודים. דניאלה וטרנטינו/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאים זוג אנשים שהשמות שלהם בטח לא יגידו לכם כלום. בטח לא עכשיו. מצד אחד: אלון ששון, שבמקרה הוא גם האח של אורי ששון. מהצד השני: ניקולה וורד, שעשתה לא מעט בעולם הדוגמנות. ביחד: הם היו על האי של הישרדות ואפילו התאהבו, כך שמצפה לכם רומן סוער בפריים טיים. יאללה, מה שאנשים יעשו בשביל רייטינג

אלון ששון, ניקולה וורד. אווה שוורץ, באדיבות יולי, אילוסטרציה, עיבוד תמונה
רומן על האי. אלון וניקולה/עיבוד תמונה, אווה שוורץ, באדיבות יולי, אילוסטרציה

אל המקום השני, מגיעים שניים שהאהבה שלהם ניצחה כנגד כל הסיכויים – נדב בורנטשיין ובן זוגו כפיר ארביב, שטסו עד לקנדה על מנת לקבל לעולם את התאומות המתוקות שלהן, עומר ואופק, והחליטו שרגע לפני שהם חוזרים לארץ – הם צריכים לעשות את זה רשמי, כך שלאחר עשר שנות זוגיות, הם החליטו להתחתן בבית כנסת רפורמי. רואה בנט? זה מה זה פשוט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! נדב ובן זוגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון, נמצאת הגברת המסלסלת, שרית חדד, שמשום מה שכחה שהיא חייבת לחברת המים 94 אלף שקלים, מה שגרם לעירייה לעקל את חשבון הבנק שלה. מזל שהמידע הגיע לוואלה! סלבס וזו התקשרה לחדד ולמנהליה להבין מה קרה. אז ברור שהם רצו לעירייה לשלם את החוב ומיד הציגו מסמכים. או במילים אחרות: בחום הזה של תל אביב..

שרית חדד. ניר פקין
חוב... כזה גדול!/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully