וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: עדותה המלאה של קים קרדשיאן לאחר השוד נחשפת

וואלה! סלבס

18.1.2017 / 11:45

זהירות, זה מלחיץ: לאחר השוד הקשה שעברה בפריז, מלכת הריאליטי העידה בפני המשטרה - כך שכעת התמלול המלא של קים קרדשיאן נחשף. "שמעתי רעשי צעדים ליד הדלת וצרחתי", הודתה. וואלה! סלבס חלום בלהות

צילום מסך

למי שישן שנת חורף בחודשים האחרונים, קבלו בריף קצר על הפרשה שהסעירה את עולם הבידור בחודשים האחרונים: באוקטובר האחרון, עברה קים קרדשיאן, מלכת הריאליטי והטראש הבלתי מעורערת של העולם - שוד אלים במיוחד בעיר פריז.

קרדשיאן, שנתקפה הלם וחרדות בעקבות המאורע המצמרר, ירדה למחתרת ולא חשפה את פרצופה לתקשורת. עם זאת, לפני כשבועיים הבהירה הקרדשיאנית כי סערת השוד והתמוטטת העצבים של בעלה קניה ווסט לגמרי מאחוריה, ושהיא בק אין ביזנס, כי עוד לא קם האדם שיעצור בעדה מלפרסם עוד צילום סלפי מוצלח. כעת, נחשפים תמלילי העדות המלאים שלה למשטרת פריז, שממחישים עד כמה נחרדה בעקבות האירוע האלים.


לעוד ריכולים מהביצה:
קים קרדשיאן חוזרת לחיים ועושה את דובאי
מה עשו אילנית, שלומית וניבר יחד בחדר המיטות?

מה אתם אומרים על העדות המצמררת? רכלו בפייס

קים קרדשיאן. ספלאש
הפפראצי הראשון לאחר השוד. קים קרדשיאן/ספלאש

השבוע כאמור, ימים ספורים אחרי מעצרם של עשרות חשודים בשוד המיליונים - התפרסמה לראשונה על ידי משטרת פריז העדות המצמררת שנתנה הקרדשיאנית ישירות לאחר השוד, ראו הוזהרתם, זה מלחיץ.

"שמעתי רעשים ליד הדלת, כמו צעדים", מספרת קימי, "צעקתי - מי זה? אף אחד לא ענה... התקשרתי ישירות לשומר הראש שלי, ראיתי דרך העינית שני אנשים מתקרבים לדלת ובידם איש הקבלה של הבניין, כשהוא קשור".

השודדים שהיו מכוסים בבגדי שוטרים, כובע, ומסיכת סקי, פרצו לחדרה ומיד שאלו את הקרדשיאנית היכן טבעת האירוסים שלה. התכשיט המפורסם ששווה ארבעה מיליון דולר - היה מונח על שידת הלילה של קים, אך קימי ככל הנראה לא הבינה את חומרת הסיטואציה וענתה לראשונה כי איננה יודעת היכן הטבעת. חמודה, מה נראה לך? שודדים אותך!

רגע אחר כך, השודדים החליטו להבהיר לקימי כי אין כאן זמן למשחקים ושלפו נשק חם לעברה, מה שגרם לכוכבת למסור מידית את הטבעת (מזל שהבנת באמת).

עדכון חם

פרשת השוד של קים קרדשיאן: משטרת פריז עצרה 16 חשודים

לכתבה המלאה
קים וקורטני קרדשיאן בשבוע האופנה בפריז 2016. GettyImages
בשבוע האופנה בפריז, לפני השוד. קורטני וקים/GettyImages

"בסוף חסמו את הפה שלי"

"הם תפסו אותי וגררו אותי ללובי, לבשתי חלוק אמבטיה, ערומה לחלוטין תחתיו. הם לקחו אותי בחזרה לחדר וזרקו אותי על המיטה, קשרו אותי עם כבלים, שמו נייר דבק על ידיי ורגליי ולבסוף חסמו את פי. אחר כך הרימו אותי והניחו אותי קשורה באמבטיה", סיפרה בעצב.

קימי הצהירה כי בזמן שהייתה קשורה בחדר האמבטיה, ראתה כי הם מרוקנים את תיק התכשיטים שלה. לרגע שכחה הכוכבת כי זהו אינו ראיון למגזין פאשן ונתנה למשטרת פריז אייטם יחצ"ני אקסלוסיבי - על כל שורת מעצבי העל שהעניקו ועיצבו עבורה את התכשיטים: צמידי קרטייה, שרשרת של לורן שוורץ, עגילים של מארק ג'ייקובס והרשימה עוד ארוכה (בסדר הבנו, את שוחה בכסף).

קים קרדשיאן. ספלאש
חופשייה כציפור. קרדשיאן בדובאי/ספלאש

לאחר שרוקנו אותה משלל נכסיה החומריים בשווי של 11 מיליון דולר (!), ברחו השודדים, כך שקימי התירה את הקשירות ורצה לחברתה סימון ששהתה בחדר הסמוך כדי לספר לה את שקרה.

לאחר ההצהרה, מיהרה הכוכבת לארוז את חפציה (מה שנותר בחדר, כמובן) והתעופפה במטוסה הפרטי ישירות לניו יורק כדי לבלות בחיק משפחתה. אכן, מדובר במקרה קשה, אך מעל הכל מדובר בבחורה לא שגרתית וקים קיי חוזרת כעת אל חייכם לאט ובטוח. דה שואו מאסט גו און!


וואלה! סלבס נשדדה פעם אחת, והשודד אחר כך הצטער על היום שהוא נולד. ראו הוזהרתם.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
אין כמו בבית/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully