וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: חזי חיים מציג אווירה לא טובה

6.1.2017 / 0:06

הזמרת שסיפרה למעריצים שהיא בהריון דרך האינסטגרם, הדיווה שילדה בן בכור בגיל 50, פליט הריאליטי שטען שהוטרד מינית, האמת מאחורי פרשת כוכב הריאליטי נחשפת וכמובן, העבר הלא ממש טוב של כוכב 'האח הגדול' - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

צלמים זמניים מורשים

את המקום החמישי תופסת הדיווה המקומית, הלא היא שירי מימון, שאחרי שבועות של ספקולציות – היא החליטה לשים סוף לעניין כשפרסמה תמונה שלה ושל בנה הבכור, איתי, מנשק את הבטן הקטנה שנושאת תינוק חדש.

שירי מימון. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים. שירי ואיתי/צילום מסך, אינסטגרם

במקום הרביעי, תגידו שוב מזל טוב, הפעם באנגלית כי ג'נט ג'קסון הביאה, סוף סוף, לאוויר העולם בן בכור. למה סוף סוף? כי זה קרה בגיל 50! ג'קסון שהתחתנה עם וויסאם אל מאנה, אף החלה תהליך של התאסלמות עבורו, כך שאת התינוק החדש, איסא אל מאנה, היא תגדל כמוסלמי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'נט ג'קסון. ספלאש
מזל טוב! ג'נט/ספלאש

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא איציק כרסנטי, כן נו הזנב של שי חי, שיצא בפוסט נוקב בו סיפר על מפיק שהזמין אותו למסיבה וניסה להטריד אותו מינית במהלך המסיבה, "לאחר כמה כוסות אלכוהול וקוק של 'המפיק', הרגשתי את היד הארורה שלו נוגעת לי בישבן", כתב הספר, "העפתי אותה מיד משם ודפקתי לו סטירה מצלצלת".

שי מיקה יפרח + איציק כרסנטי + שי חי. ניר פקין
רק אל תגע לי בישבן. איציק עם שי חי ושי מיקה/ניר פקין

ואם כבר האח הגדול, אז שי חי, הבחור עם כל האמת בפנים עלה השבוע לכותרות, זאת לאחר שלא אמר את כל האמת לגבי העימות שהיה לו ברדיו עם מיקי לוין. על פי הגרסה של שי, במהלך הוויכוח הוא לא נקט בשום אלימות מילולית או פיזית, אלא שהקלטה בלעדית שהגיעה לידי וואלה! סלבס חושפת אמת אחרת.

שי חי, מיקי לוין. פייסבוק, צילום מסך
רגע לפני הפיצוץ. שי חי ומיקי/צילום מסך, פייסבוק

במקום הראשון, עדיין בענייני האח הגדול, כי חזי חיים או בשמו השני 'אווירה טובה' לא ממש השרה אווירה טובה על הלקוחות שלו, כך לפחות לפי טענותיהם. מתחקיר שעשתה וואלה! סלבס, עולה כי חיים ביקר לא מעט בבתי משפט לאחר שנתבע על ידי אנשים שונים שטענו שרימה אותם.

חזי חיים. עידו שחם
אווירה לא טובה. חזי/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully