וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצחיק: התחפושת המזעזעת של קים קרדשיאן

13.10.2016 / 11:51

לקראת החג האמריקאי, "ליל כל הקדושים" או בשפה האנגלית 'הלווין', חברת תחפושות החליטה להוציא תחפושת אכזרית, ולא מצחיקה בעליל - תחפושת של קים קרדשיאן מהלילה שבו נשדדה. וואלה! סלבס מזועזעת

השוד שהרעיד את הביצה העולמית, בו נשדדה קים קרדשיאן, כשהיא קשורה וכפותה בחדר האמבטיה שבחדר המלון שלה, לא מפסיק להוציא את הציניות והרוע של אנשים בעולם. השיא החדש הגיע בסוף שבוע האחרון, כשפורסמה תמונת תחפושת של הכוכבת מהערב שהיא כל כך רוצה לשכוח.

לעוד סיפורי סלבס
קצר ולעניין: ריהאנה ודרייק כבר לא
גיא גיאור ולירן כוהנר מציגים: קמפיין זוגי ראשון

קים קרדשיאן. ספלאש
ימים אחרי השוד. קים קרדשיאן/ספלאש

חג ליל הקדושים בארה"ב או בשמו הלועזי, 'הלווין', הוא ללא ספק אחד החגים היותר שמחים בארצות הברית, אז יוצאים כל הילדים לבקש 'ממתק או תעלול' בתחפושות שונות ומשונות. אך נראה שהפעם מישהו לקח את עניין התחפושות צעד אחד קדימה.

קים קרדשיאן. ספלאש
הטבעת הגנובה. קים/ספלאש

חברת ייצור לתחפושות בארה"ב, הציגה תחפושת חדשה של קים קרדשיאן מליל השוד. בתמונה, שמתפרסמת באתר החברה, אפשר לראות את כל מה שצריך לתחפושת: חלוק אמבטיה, משקפי שמש, פאה שחורה וארוכה, טבעת יהלום ענקית, וחבל לקשירת הידיים. התחפושת אגב, כבר נמכרה לאלפי קונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעלול או טריק. התחפושת/מערכת וואלה!, צילום מסך

זאת לא הפעם הראשונה שקים פופולרית בקרב התחפושות. אחרי תמונת השער המפורסמת שלה עם בקבוק השמפניה, הישבן החשוף, השמלה השחורה ושרשרת הפנינים - הוציאה חברת התחפושות את כל האקססוריז הנחוצים לתחפושת השערורייתית, בשונה פה הם שמרו על טוב טעם.

וואלה! סלבס נגד בדיחה על חשבון כאבם של אחרים, לא יפה!

מה דעתכם על התחפושת השנויה במחלוקת? רכלו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחפושת הראשונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully