וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס חושפים: את מי היו משליכים לים

3.10.2016 / 0:12

מי הראש שלהם, מי לדעתם זקוק לברכת שנה טובה, מי אכל להם את הראש ואת מי היו רוצים להשליך לים - רגע לפני השנה החדשה, הסלבס עונים על השאלות הקשות. וואלה! סלבס משליכה פחמימות לפה שלה

צילום: עידו שחם עריכה: נועה לוי

רגע לפני שאתם מתיישבים לאכול תפוח בדבש ומברכים אחד את השנייה בברכת שנה טובה, וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמים שאתם אוהבים כמה דברים לקראת השנה החדשה הבאה לטובה.

רוחב ראש השנה. עידו שחם
את מי תשליך לים? יהודה/עידו שחם

אז מי לדעתם הפך השנה מזנב לראש? או במילים אחרות: מי כיכב השנה? שלומית מלכה הייתה הבחירה הטבעית של האהוב שלה, יהודה לוי אבל לא רק, כי גם טיטי איינאו חושבת שזו לגמרי הייתה השנה של מלכה. רוסלנה רודינה, לעומת זאת, חושבת שזו הייתה השנה של החבר טילטיל. ומי חושב שזו הייתה השנה של הילרי קלינטון? הסטייליסטית ליאת אשורי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רוחב ראש השנה. עידו שחם
מי אכל לך את הראש?/עידו שחם

ואם כבר ראש, אז מי אכל למפורסמים את הראש? איתי תורג'מן טוען שהתקשורת נתנה לו כמה נשיכות טובות, שי מיקה יפרח טוענת שהיה זה האח הגדול שאכל לה את הראש. לעומתה, מיכל אנסקי מאמינה שיונתן רושפלד ואייל שני אכלו לה את הראש במקום לאכול עגבניות ורק דניאל מורשת לא חשש להגיד שביבי נתניהו, הוא זה שאכל לו את הראש.

רוחב ראש השנה. עידו שחם
למי תאחלי שנה טובה? אסתי/עידו שחם

ולסיום, כמנהג ראש השנה, מבצעים תשליך - אז את מי המפורסמים היו רוצים להשליך לים? תורג'י היה משליך את האגו שלו, לירן כוהנר הייתה משליכה את הפחדים שלה, יעל גולדמן בכלל רוצה להשליך את ארון הבגדים שלה ולקנות בגדים חדשים ובן אל, שימו לב, היה רוצה מאוד להשליך את סטטיק.

וואלה! סלבס הייתה רוצה להשליך את הבטן שלה לים, אם היא רק הייתה מצליחה להרים אותה.

רוחב ראש השנה. עידו שחם
מי אכל לך את הראש? טהוניה/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully