וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה הבת של בראד ואנג'לינה עם השנים?

26.8.2016 / 0:07

הבת הביולוגית של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי החלה את חייה כתינוקת הכי מסקרנת בעולם, הפכה לטום בוי שרוצה להיות בן ודורשת להיקרא ג'יימס, והיום בגיל עשר היא חוזרת להיות ילדה יפיפיה הודות לגנים המשובחים. אז איך השתנתה שיילו פיט עם השנים? צפו. וואלה! סלבס בת בן

צילום מסך

שיילו ג'ולי-פיט נולדה במאי 2006, כילדה הכי מסקרנת בעולם לזוג ההורים בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. ג'ולי אומנם אימצה כבר שני ילדים לפניה, מדוקס הקמבודי וזהארה האפריקאית, אבל שיילו הייתה יורשת העצר הראשונה שסחבה עמה את המטען הגנטי המשובח.

צלמי כל העולם חיכו בציפייה לתמונות הילדה היפה, אך ככל שבגרה, כולם שמו לב למשהו מוזר: שיילו הקפידה ללבוש רק בגדים שנקנו במחלקת הבנים, רצתה רק תסרוקת קצרה ועמדה על כך שהסביבה תקרא לה בשם הגברי 'ג'יימס'. בראד ואנג'י זרמו עם הזהות המגדרית הלא ברורה של בתם, ונתנו לה להיות מי שהיא רוצה להיות, למרות שכל העולם עסק באובססיה בזהות המגדרית של בתם הפעוטה.

כיום שיילו כבר בת עשר, ונראה שהיא מגלה את הנשיות שלה מחדש. את התספורת הקצרה החליף קארה מחמיא ובגדי הבנים הוחלפו בבגדים מתוקים של ילדות. בעקבות השינוי, וואלה! סלבס יצאה לבדוק: איך השתנתה שיילו ג'ולי-פיט עם השנים? צפו.

לעוד מתיחות פנים: הילארי סוואנק| ליה מישל| ג'ניפר לורנס| ג'סטין ביבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully