וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: שערוריית העירום שהסעירה את הביצה

26.5.2016 / 17:00

הבית של הזמר המפורסם עומד למכירה, הפנים המנותחות של הכוכבת ההוליוודית, הפרידה של הפאוור קאפל המקומי, כוכב הריאליטי ששוב מסתבך, וכמובן, פרשיית תמונת העירום שהסעירה ביצה שלמה. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

את הרשימה פותח הבית השווה מיליונים של שלומי שבת, שהחליט להשתדרג ולהיפטר מהאחוזה המפוארת שלו. אז אם יש לכם כמה שקלים מיותרים, או יותר נכון תשעה מיליון כאלה – אתם יותר ממוזמנים לפנות אליו.

שלומי שבת. רפי דלויה
כמה זה עולה? רפי/רפי דלויה

במקום הרביעי נמצאת האישה, האגדה וניתוחי הפנים. כן, רנה זלווגר שוב עשתה כל מיני שינויים קוסמטיים בוודג' המהמם שלה. נראה אתכם מצליחים לזהות אותה עכשיו!

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזהים? רנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השלישי הגיע הפאוור קאפל, שהוא בעצם כבר לא פאוור קאפל, כי לי בירן ודר זוזובסקי, שאחרי שנתיים של זוגיות נוצצת ודביקה, החליטו להיפרד כידידים ולהזדכות על האהבה.

דר זוזובסקי + לי בירן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
כבר לא. לי ודר/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

אל המקום השני מגיע שי חי, ששוב מסתבך. הפעם עם המאמנים והמתאמנים שלו, שטוענים שהשתן עלה לו ראש ושהוא בגד בהם, זאת לאחר שהפסיק לענות להם לטלפונים והודיע כי הוא סוגר את מועדון הקארטה.

שי חי. יואב דודקביץ'
שוב הסתבך. שי/יואב דודקביץ'

ובמקום הראשון, איך לא, הפרשה שהסעירה את הביצה כולה לאחר שדלפו תמונות עירום של כוכבת ריאליטי ועיתונאי מפורסם, במהלך מסיבה, ביחד עם מספר חברים. מאוחר יותר, החליטה ענת הראל לצאת מהארון ולספר לכולם שהיא הבחורה מהפרשה וכי התמונות היו על המחשב האישי שלה ומישהו פרץ לה למחשב והפיץ אותן.

ענת הראל. לם וליץ,
מי פרץ למחשב?/לם וליץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully