וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל עניין של טיימניג: לאחר 15 חודשי נישואים ג'וני דפ ואמבר הרד מתגרשים

26.5.2016 / 9:55

שנה ושלושה חודשים לאחר שנישאו בטקס פרטי מול חברים קרובים, השחקנית ההוליוודית, אמבר הרד, הגישה מסמכי גירושים לבעלה ג'וני דפ, עקב "חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור" - כל זה מספר ימים אחרי שאמו נפטרה. וואלה! סלבס אחלה טיימינג

imdb

מרקורי בנסיגה והוא גובה קורבנות נוספים. הפעם, זוג הוליוודי נוצץ ומוכר שהחליט לסיים את נישואיו במהירות רבה.
היא: מטאור עולה בשמי הוליווד. הוא: אחד השחקנים האהובים על המסך הגדול ושובר לבבות אייקוני בפני עצמו. ביחד: הם מפרקים את החבילה והלב של וואלה! סלבס נשבר לרסיסים.



15 חודשי נישואים בלבד הספיקו לשחקנית היפהפיה, אמבר הרד (מג'יק מייק2, יומן הרום), כדי להגיש את מסמכי הגירושים לבעלה, שחקן הקולנוע המפורסם ג'וני דפ, זאת מספר ימים לאחר שאמו נפטרה ויממה לפני שהסרט החדש בכיכובו, "אליס מבעד למראה", יוצא לאקרנים. הכל עניין של טיימינג.




רוצים עוד חדשות חמות?
אלטון ג'ון נחת בארץ הקודש
"צריך לזרוק את הממשלה למדורה"
צפו: רן דנקר מתנשק בלהט עם גבר

ג'וני דפ אמבר הרד. GettyImages
ג'וני דפ ואמבר הרד/GettyImages

ביום שני השבוע, הגישה הרד בקשת גירושים מבעלה, עקב "חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור". השחקנית מבקשת לפרק את נישואיה לבעלה בשנה ושלושת החודשים האחרונים, ג'וני דפ, בן ה-52 - כך מדווחים אתר הבידור המובילים בארצות הברית הבוקר.

הזוג הנוצץ נישא בפברואר שנה שעברה, לאחר שהכירו על סט הסרט, "יומן הרום", בשנת 2011, לאחר שדפ הכריז על גירושיו מהשחקנית, ונסה פארדי, לאחר 14 שנות נישואים ושני ילדים משותפים, לילי רוז מלודי דפ וג'ון "ג'ק" כריסטופר דפ השלישי (כן, נורא מתיש).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'וני דפ אמבר הרד. GettyImages
זוג יפה במיוחד/GettyImages

רק בדצמבר האחרון, החלו שמועות על בעיות ביחסים בין השניים - אז הגיבה הרד בראיון למגזין:" אני מנסה לא להגיב לפרשנויות הנוראיות לחיינו, אבל זה מוזר מאוד, זה קשה".


אבל זו לא המכה היחידה בחיו האישיים של דפ. ביום שישי האחרון, נפטרה אמו האהובה, בטי סו, בגיל 82, אחרי מאבק ממושך במחלה קשה. דפ, שהיה קשור לאמו, קעקע בעבר את שם אמו בתוך לב על זרועו.

ג'וני דפ אמבר הרד. GettyImages
ישארו לנו הזכרונות, והבושות מאוסטרליה/GettyImages

דפ אולי יוכל להתנחם בכך שהשבוע יוצא סרטו החדש, "אליס מבעד למראה" - המשכון לסרט "אליס בארץ הפלאות", שם הוא משחק שוב את דמותו של הכובען המטורף.


ואלה! סלבס הגישה בקשת פרידה מהסנטר השלישי אחרי מאבק ממושך וקרב השמצות הדדי.


בואו לרכל על הגירושים ההוליוודיים בפייסבוק של וואלה! סלבס

ג'וני דפ וארוסתו אמבר הרד. GettyImages
אז יאללה ביי!/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully