וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קייט מידלטון עם השנים?

29.4.2016 / 0:18

הדוכסית ההורסת מקיימברידג' פרצה לתודעה לפני עשור, ונראה כאילו לנצח היתה שם. היא הספיקה להינשא לנסיך, להביא לעולם שני יורשי עצר ולהחליף אין סוף אאוטפיטים בלתי נשכחים בהופעותיה הפומביות המרובות. אבל איך השתנתה קייט מידלטון עם השנים? צפו. וואלה! סלבס נסיכה

אימג'בנק GettyImages

קייט מידלטון היתה בחורה בריטית נאה אך פשוטה ממשפחה אמידה, לפני שחייה השתנו ללא הכר והיא הפכה לאחת הנשים המוכרות והמסוקרות בעולם. היא נולדה ב-1982 באנגליה, ועבדה בעסק המשפחתי באסם בבית הוריה.

ההחלטה החכמה ביותר שקיבלה בחייה היתה ככל הנראה ללמוד תולדות האמנות באוניברסיטת סנט אנדרוז, שם הכירה את מי שהפך לבעלה, אבי ילדיה והאיש שאחראי לחלום בו היא חיה: הנסיך ויליאם.

השנים התחתנו בשנת 2011 בחתונה בה צפו למעלה מ-2 מיליארד איש, ונראה כי העניין סביב בני הזוג המלכותי לא פסק מאז. הם הספיקו להביא לעולם שני צאצאים נסיכותיים: ג'ורג' בן ה-3 ושארלוט בת השנה, ויחד הם מתפקדים כמשפחה הפוטוגנית והמעניינת בעולם.

מידלטון ידועה בהופעותיה המוקפדות ומלאות הסטייל באירועים השונים, ונראה כי היא רק משתבחת ומפתחת חוש אופנתי ככל שהזמן עובר. רוצים לראות את השינוי שעברה הדוכסית? צפו.

לעוד מתיחות פנים: בריאן אוסטין גרין| קווין קוסטנר| קייט וינסלט| קלינט איסטווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully