וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשוי ומאורס: החיים הכפולים של שי חי

14.4.2016 / 17:00

הנשיקה הלוהטת של כוכב הריאליטי, הסולחה של המלכה האם ובנה, הפרידה שהרעידה את התעשייה, האירוסים של מלכת הטראש וכמובן, הצעת הנישואים של הגבר הנשוי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

ספק 500

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המקום החמישי תופס מייקי אלרוי, שכנראה שתה קצת יותר מדי במסיבת הסיום של האח הגדול והחליט להתחרמן בלהט עם בחורה אלמונית. אפילו המצלמות שהיו שם לא הצליחו לעצור בעדו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעים לך? מייקי והבחורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאללה למקום הרביעי, שם נמצאים המלכה האם, הלא היא מדונה, ובנה הסורר – רוקו, שסוף סוף החליט לסלוח לאמא המשוגעת שלו והסכים להיפגש איתה למפגש פיוס בביתה שבלונדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סולחה! מדונה ורוקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו למקום השלישי, שם נמצאים אחד הזוגות היותר יפים שידעה תעשיית הבידור, חן אמסלם ומאור זגורי, שרק לפני מספר שבועות החליטו להיפרד בקול תרועה גדול, לא משהו שיעצור את כוכבת זגורי מלהכריז שהיא עדיין אוהבת את האקס בכל ליבה.

מאור זגורי, חן אמסלם. ניר פקין
ביוש. מאור וחן/ניר פקין

אנחנו כבר במקום השני, שם נמצאת הכוכבת הכי טראשית של הוליווד (סורי קים קי), לינדזי לוהן, שסוף סוף אמרה 'איי דו' ולא סתם, כי אם ליורש עצר רוסי העונה לשם איגור טרבסוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוקים. לינדזי והארוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומי נמצא במקום הראשון? צודקים! שוב שי חי ותניה גרבר, כי מה לעשות גם הם מאורסים, והפעם באמת. עם טבעת אמיתית והכל. כן, בהלך הטיול שלהם בברלין, שלף שי טבעת אמיתית (ולא מחוט ברזל) והציע לתניה להינשא לו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברוק! תניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully