וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבן של מדונה: "אני בן של זו#@"

3.4.2016 / 10:17

עולם הפופ בהלם: הבן הסורר של המלכה האם החליט שהוא לא שותק יותר, אז בשורת הפרופיל שמתארת אותו באינסטגרם הוא פשוט כתב: "רוק ריצ'י, בן של זונה". וואלה! סלבס בכלל בתולה

צילום מסך

נראה שכל הביקורות, ההשפלות והמכשולים הרבים שעברה במהלך כל שנות הקריירה שלה - לא הכינו את מדונה לקראת המכה האמיתית. זו שהיא קיבלה בסוף השבוע האחרון מלא אחר מאשר בנה הביולוגי, רוקו.

כזכור, בחודשים האחרונים התנהל מאבק מאוד מכוער בין המלכה האם לבנה הסורר, שברח באמצע מסע ההופעות שלה ועבר לגור בלונדון, ביחד עם אביו גיא ריצ'י, זאת לאחר שטען שהוא לא מאושר עם אימו שבכלל לא מתייחסת אליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. מדונה ורוקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאבק, כזכור, הגיע אף לבית המשפט, שבתחילה קבע כי רוקו צריך לחזור לגור עם אמו, אך לאחר דיונים נוספים בנושא - הוכרע כי הבן המשותף יכול להישאר לגור עם אביו, שם הוא מרגיש מאושר יותר.

למי שלא ממש זוכר, המאבק המכוער הזה גרם לזמרת המפורסמת לעבור התמוטטות עצבים לא קלה, שבאה לידי ביטוי בבכי על הבמה ובטענות כי אסתר עולה שיכורה לבמה ומביישת את עצמה. באחת ההופעות היא אף אמרה לקהל כי אין מי שידאג לה עכשיו, כשהיא מתייחסת לעובדה שהבן שלה נטש אותה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן של זונה. דף האינסטגרם של רוקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך נראה שכעת הריב המכוער בין השניים עולה מדרגה, לאחר שרוקו, שעד עכשיו שמר על שתיקה - שינה את שורת הסטטוס שלו בדף האינסטגרם וכתב: 'רוקו רי'צי בן של זונה'. כעת, נותר לראות אם מלכת הפופ תישאר אדישה לעניין או שמא תגיב בחריפות כמו שרק היא יודעת להגיב, כי אף אחד לא מתעסק עם המלכה, ביצ'.

וואלה! סלבס היא בת של שמנה, ואין לה בעיה עם זה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully