וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס מדבר על הגירושים מלינור אברג'יל: "זו היתה טעות"

2.11.2015 / 1:01

שבע שנים לאחר הגירושים המתוקשרים מלינור אברג'יל, שחקן הכדורסל, שארונאס יאסיקביצ'יוס, פותח הכל בספר אוטוביוגרפי חדש, בו הוא מספר על הרגע בו החליטו להיפרד. "היא לקחה את הכלב שקניתי לה במתנה". וואלה! סלבס שבורה

יותם רונן

השנה 2006. לינור אברג'יל ושארונאס יאסיקביצ'יוס, הידוע בכינויו שאראס, מחליטים להתחתן וגורמים ללא מעט הרמות גבה, מאחר והיא יהודיה והוא נוצרי. שנתיים לאחר מכן, גל של תדהמה נוסף מכה את הביצה המקומית, כשהשניים מודיעים שהם מתגרשים. מאז, הספיקה אברג'יל להתחתן, לחזור בתשובה ולהביא ילדים לעולם.

כעת, שבע שנים לאחר הגירושים המתוקשרים, החליט שאראס להוציא ספר אוטוביוגרפי בו הוא מדבר על חייו, כשבין השאר הוא גם מתאר את רגע הפרידה שלו ושל מיס יוניברס במיל, שהתרחשה בתקופה בה גרו ביוון.

לינור אברגיל שאראס. אביב חופי
היא לקחה את הכלב/אביב חופי

"המעבר לאתונה היה המכה האחרונה לנישואים שלי עם לינור", הוא כותב בספר, "היא לא רצתה לחזור לאירופה והיא לא יכלה להיות לבד בבית הגדול ההוא, אפילו לא ללילה אחד. זה בטוח קשור איכשהו לעבר שלה. היה מספיק שאני אעזוב למספר ימים, והיא היתה טסה לתל אביב", הוא מספר. "דברים לא הסתדרו, והבנתי שלא מעט פעמים הרגשתי יותר טוב כשהיא לא היתה שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזמנים טובים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה היה רק עניין של זמן לפני שנשבר", הוא פותח את הלב, "ליל שישי אחד היא אמרה לי 'אני נוסעת לתל אביב'. חשבתי, כמו תמיד, שזה רעיון טוב. 'אני הולכת ואני לא חוזרת, שאראס'. 'בסדר לינור, אולי לקחת הפסקה, זה לא רעיון רע'. 'תקרא לזה איך שאתה רוצה', היא אמרה לו, 'אבל אולי לא הבנת: אני לא חוזרת לפה'. הלכתי לאימון בזמן שהיא ארזה את התיקים שלה" .

"היא לקחה את היטצ' איתה, כלב קטן, יורקשייר טרייר, שקניתי לה, אבל היה מאוד קשור אליי. כשהגעתי הביתה, הבנתי שזה באמת נגמר. הייתי לבד, והבנתי את מה שקרה. זה היה לטובה, ידעתי את זה, אבל עדיין זה היה קשה לעכל".

בספרו מספר שאראס גם על הרגעים שלפני החתונה, "מספר ימים לפני החתונה, ללינור ולי, כנראה בגלל כל המתח, היה ריב גדול", הוא מספר, "אפילו תהינו אם כדאי בכלל להתחתן. במבט לאחור, אולי היה עדיף להקשיב לדחף הזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה לחתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרוב משפחה שלה הדליף תמונות מהחתונה

גם לאחר החתונה, כך מספר שאראס, הם חוו משבר גדול, זאת בעקבות תמונות שדלפו לאתרי הרכילות. כזכור, בחתונתם, ניסו השניים לשמור על פרטיותם ולמנוע מתמונות לדלוף. אממה, שאראס מספר שמי שהדליף היה אחד מהקרובים של גרושתו, "זה לא היה קשה לאתר את המדליף", הוא מספר, "זה היה אחד מקרובי משפחתה של אשתי. לא הסכמתי להניח לזה, אז היה לנו עוד ויכוח קשה. 'מה אתה רוצה שאעשה? שאצא נגד משפחתי', אמרה לו לינור.

לצערו של שחקן הכדורסל, גם הנישואים הסתיימו באקורד צורם במיוחד. "כשדיברנו, ביקשתי ממנה לחכות עם מילוי מסמכי הגירושים כי היה סיכוי שאני אסיים את החוזה שלי עם פנאתינייקוס ואחזור לארה"ב לשחק ב-NBA, כך שלפני שאני אתחיל עם כל הבלגן הזה, רציתי לדעת איפה אני אשחק. 'בטח, ברור'. ממש. יומיים לאחר מכן קיבלתי מכתב מעורך הדין שלה. היה לנו הסכם ממון שמאוד עזר בסיטואציה הזו, כך שלא הגענו לבית המשפט.. אחרי הכל, היינו שני אנשים שהבינו שהם עשו טעות".

וואלה! סלבס עדיין מנסה לעכל את השווארמה שדחפה אתמול בארבע לפנות בוקר. פשוט היה שם מלא עמבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully