וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי השתין על יובל המבולבל?

12.10.2015 / 13:01

גם אתם סופרים את הימים לקראת חג החנוכה? מי שפחות שמח לקראת החודש העמוס הם כוכבי הילדים, שהתקבצו להציג את הצגות החנוכה ומודים מה גרם להם להסכים להשתעבד לבמה (רמז:הצ'ק) ומתי ההורים עוברים את הגבול. וגם: יובל המבולבל חושף חוויה רטובה מהעבר. וואלה! סלבס פיפי

רפי דלויה

אמנם יש עוד חודשיים עד לחג הכי עמוס בלוח השנה של כוכבי הילדים בישראל, אבל כבר עכשיו הם מתחילים להרגיש את הלחץ של חנוכה - אז יעלו על הבמה חמש פעמים ביום ויופיעו עשרות פעמים מול קהל של אלפי ילדים צוהלים.

זו כבר עובדה ידועה, שרגע אחרי החג הכוכבים הגדולים מתפרקים לעשרות חתיכות. וואלה! סלבס ניצלה את הימים השקטים לפני החגים כדי לראות אותם מחייכים בפעם האחרונה, ועל הדרך לשמוע מהם סיפורים על איך זה להופיע חמש פעמים ביום ומתי ילד חצה את הגבול?



רוצים עוד חדשות חמות?
יפה ואופה: מי תנחה את ריאליטי האפייה "בייק אוף"?
דיווח: ליאונרדו דיקפריו מאורס
התאונה הכואבת של טום באום

הקוסם מותק של פסטיבל. רפי דלויה
רק חמש הצגות?! מיכל הקטנה ויובל המבולבל/רפי דלויה

ביום שישי האחרון, נערכה בתל אביב פרזנטציה לשני מחזות הזמר המסקרנים של החג, האחד - 'הדרקון המתוק שלי", בכיכובם של יובל המבולבל ומיכל הקטנה. השני - "הקוסם", בכיכובם של כוכבי הילדים תובל שפיר, שיר מורנו ורוני דלומי עם חיזוק של כוכבים ותיקים כמו ישראל קטורזה, טל מוסרי וטוביה צפיר, שנכנס לנעלי הקוסם הגדול, כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס לפני מספר חודשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הקוסם מותק של פסטיבל. רפי דלויה
מכשפה? אין סיכוי. שיר מורנו ותובל שפיר מחכים לצ'ק/רפי דלויה

אז מה גורם לשחקנים הכי עסוקים להתמסר במשך חודש אחד להופעות בלתי נפסקות? יש שיגידו שזה הצ'ק כמו תובל שפיר ושיר מורנו הצעירים והכנים, שמודים שהצ'ק של החג יכול לפרס אותם למשך שנה שלמה. "זה הזדמנות בשבילנו להרוויח כסף שנוכל להנות ממנו כל השנה", סיפר שפיר, "עבודה במשחק היא לא מובטחת ואם אתה בגל ואתה יכול לעשות הרבה כסף".


מנגד, יובל המבולבל לא מתבלבל מול המצלמה ואומר שלפעמים זה מרגיש לו כמו מכירה פומבית "כמה אתה נותן? כמה אתה לוקח?". ומה מיכל הקטנה חושבת על חמש הצגות ביום? בשבילה זה לא מספיק, "רק חמש פעמים, זה הדלק של חיי זה הדבר שאני אוהבת הכי בעולם", היא מודה.

הקוסם מותק של פסטיבל. רפי דלויה
הדרך ארוכה? ישראל קטורזה ורוני דלומי/רפי דלויה

מורנו, שתכנס לנעלי המכשפה הרעה ב"הקוסם", מספרת שאי אפשר באמת להתכונן להצגות המפרכות, "תמיד את חושבת שאת מוכנה", היא משתפת, "את שורדת את הימים.. קמה בבוקר ואומרת : אלוהים תעזור לי לשרוד את היום הזה בבקשה". לעומתה, קטורזה, איש הקש בשבילכם, שם דברים בפרופורציות, "בתור בן אדם שהיה קרבי בצבא ושירת בחיל רגלים ועשה מסע אלונוקות של 90 קילומטרים, זה באמת שטויות". יש לך פטור?


חודש שלם במחיצת ילדים, נערים והורים יכולים להיות קצת טו מאצ' עבור כמה מהכוכבים שלכם, אבל לא עבור מיכל, שדווקא נהנית מתשומת הלב, "לפני כמה ימים ילדה אחת אמרה לי 'מיכל למה את לא מחליפה אף פעם בגדים' וזה כזה מהמם, את לא יודעת מאיפה זה הגיע", היא משתפכת. לעומתה, לפרטנר שלה יובל המבולבל יש חוויות פחות נעימות "פעם החזקתי ילד והצטלמתי איתו והוא עשה פיפי", אבל אל תבהלו כי יובל יודע לראות את הטוב בכל חוויה ומודה ש"היה חם ונעים..". אוקיי.



גם וואלה! סלבס אוהבת שמשתינים עליה. בקשת.

הקוסם מותק של פסטיבל. רפי דלויה
בו! טל מוסרי מבלבל את האויב/רפי דלויה
הקוסם מותק של פסטיבל. רפי דלויה
סם הקוסם? טוביה צפיר/רפי דלויה
הקוסם מותק של פסטיבל. רפי דלויה
אמיר פרישר גוטמן עם בנו המתוק! אתה סגור לחנוכה הבאה?/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully