וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתף "כוכב נולד" יוצא מהארון

וואלה! סלבס

3.8.2015 / 12:08

דוד לביא, המתמודד הדתי שהגיע למקום השני בעונה התשיעית של תכנית הריאליטי - החליט לצאת מהארון בסטטוס מרגש ברשת. כן, מבלי לקדם שום פרויקט. "אני רוצה לעזור", כתב מתמודד "כוכב נולד". וואלה! סלבס גאה

צילום: נתי יחזקאלי ושחר צרפתי, בימוי ועריכה: שחר צרפתי' הפקה: אורי מלין, הוקלט באולפני בארדו ע"י יונתן דנינו

בתקופה כל כך קשה לקהילה הלהט"בית, שבה נדקרים בני אדם במהלך מצעד גאווה ונערה בת 16 נרצחת על ידי אדם חרדי שמתנגד לקיום מצעד בירושלים - נראה שהקהילה הגאה מקבלת חיזוק נוסף. הפעם, ממתמודד ריאליטי הכשרונות "כוכב נולד", דוד לביא, שהחליט לצאת מהארון בפוסט מרגש ברשת.

לביא בן ה-27, מתמודד הריאליטי שחזר בשאלה, לקח חלק בעונה התשיעית של "כוכב נולד", שבה הוא גם הגיע לגמר והעפיל עד למקום השני. מאז, שמר על פרופיל שקט יחסית. עם זאת, היום (ב') לביא החליט לשבור שתיקה.

"זאת משימה לא פשוטה לשתוק כשמשהו כל כך כואב. אני רוצה לדבר בלי מילים. אבל אני גם רוצה להשמיע קול ברור וצלול", כתב בעמוד הפייסבוק שלו, "אני פונה לרבבות בני נוער ששומעים חדשות בימים האחרונים ורואים מוות מול העיניים. ילדים שחוששים שמצפה להם עתיד דומה, של מאבק מתמשך בעצמם, של פחד והסתרה".

דוד לביא – נפרדנו כך.
גאווה! דוד לביא

"היום אני מבין שיש ערך ל'יציאה מהארון"

"בכל שנותי כילד וכמתבגר גדלתי והתחנכתי במסגרות דתיות. כשהאהבה שלי לבשה צורה שלא אני ולא סביבתי ציפינו לה, גם אני נבהלתי", התוודה לביא והמשיך, "למזלי הרב, בזכות חבריי ומשפחתי המופלאה מעולם לא נדרשתי להילחם באהבה הזו. ההורים יוצאי הדופן שלי... שיודעים באמת מהי אהבה ללא תנאים וללא גבולות. אמא ואבא שקראו את המילים האלה, התרגשו וחששו אבל הבינו שיש כאן עניין חשוב יותר מכל כאב אישי. אני אוהב אתכם".

"ברור לי שלא כולם זוכים לסביבה תומכת כזאת. רחוק מכך.
כבר שנים שאני שר בפני קהל על הדברים שאני נמנע כל כך להגיד מפורשות כי 'זה לא עניינו של אף אחד' או כי 'מה זה משנה, אהבה זו אהבה'. היום אני מבין שיש ערך ל'יציאה מהארון', בהושטת יד אל ילדים, מתבגרים וגם מבוגרים, שצועדים לצידי על האדמה המדממת הזאת בחשש ובפחד", כתב ואמר, "אני רוצה לעזור. בבקשה אל תאמינו שיש מי שיש לו הכח או הזכות לשנות או להגביל את האהבה שלכם. בשמיים או בארץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דוד לביא - שני חדרים. אסף אנטמן,
אני רוצה לעזור. דוד לביא/אסף אנטמן
"אני רועד מכעס וכואב לי ממש פיזית על שירה בנקי ז"ל"

"אני רועד מכעס וכואב לי ממש פיזית על שירה בנקי ז"ל", כתב לביא על רצח הנערה במצעד הגאווה בירושלים, "קשה ואסור לשתוק על רצח של ילדה. חוסר האונים שאני מרגיש לנוכח המקרה הזה הביא אותי לכתוב לכם היום את הדברים האלה. אני לא יודע הרבה על שירה... אבל יש משהו מנחם בידיעה שהיא לא צעדה לבד".

"כל חיי השתדלתי לשמור לעצמי את מה שחששתי שיפריע לאנשים להקשיב לדברים שיש לי להגיד. היום חשוב לי יותר שתשמעו את הדברים האלה. אני רוצה לעזור. כולי תקווה שיש מי שמפיק תועלת וכוח מהמילים האלה", כתב. חזק ואמץ.


וואלה! סלבס מרגישה גאה.


רכלו על משתתף "כוכב נולד" שיצא מהארון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully