וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי הביצה מגלים: "ביליתי בחוף נודסיטים"

20.7.2015 / 0:49

קיץ, הטמפרטורות עלות, הלחות בלתי נסבלת והמפורסמים מגיעים לאירוע דביק על חוף הים? למה לא לבחון איתם איפה הם משתזפים ומי אמיץ מספיק כדי לבלות בספידו או חוטיני מינימלי. וואלה! סלבס גאות

צילום: דוד קורן, עריכה: מאיה בן ניסן

יש כאלה שאוהבים את הסוודרים, ספל השוקו החם ושמיכות הפוך - אבל המפורסמים המקומיים? הם לא בקטע של תה אנגלי או אח בוערת, תנו להם את הקיץ הלוהט, כולל השמש הקופחת והמזגנים המטפטפים. כמה נציגים בולטים של ביצת הבידור המקומית, הגיעו לאחרונה לעוד אירוע נוצץ אך דביק על חוף הים של יפו - הזדמנות מצוינת לבדוק איתם איפה הם נהנים לשזף את הישבן ומי מהם אמיץ מספיק כדי לבלות בחוף נודיסטים. כן, יש כאלה.

"אני אוהבת את הקיץ, את הפירות של הקיץ, אני אוהבת הכל בקיץ", מסבירה הדוגמנית יעל גולדמן, ממש כמו שאר חבריה לביצה, שרק מחכים להזדמנות ללבוש את הביקיני המינימלי. איפה תתפסו אותם? צלמי הפפראצי ישמחו לגלות את צמד הרצים למיליון רז זלצרמן ואלכסה דול, גם בנקודות אקזוטיות פחות מהאיים המלדיביים, שבהם נפשו לאחרונה.


עוד סיפורי סלבס:
לח ומשובח: מירי בוהדנה מרגשת בביקיני קטנטן
ערב בנות: יעל גולדמן ורותם סלע חוגגות
ריהאנה לובשת פיג'מה שחושפת פטמות

#לב וואלה! סלבס גם באינסטגרם

אילוסטרציה. עיבוד תמונה
יום לים, כן? הכוכבים באירוע על החוף/עיבוד תמונה

"אנחנו גרים ממש על חוף מציצים, ממש מטר משם. ממליץ לכולם", הסביר זלצרמן בפירוט מפתיע. כדי לבלות עם השחקן שלומי קוריאט תרחיקו עד לחוף דור שבשרון, בעוד שאת כוכב "זגורי אימפריה" ישראל אטיאס, תמצאו מתחמם בחוף הצוק התל אביבי. "אחותי פעם כמעט טבעה בים", מספר איטיאס, כשנשאל מה החוויה הכי מסעירה שקרתה לו בחוף, "הייתי שם וקפצתי ומשיתי אותה מהים". גיבור.

צביקה הדר, דידי הררי. רפי דלויה
נודיסט. דידי הררי עם צביקה הדר/רפי דלויה

רגע, אבל אם כבר מגיעים לים, הבליינים באירוע השקת קולקציית השעונים של TISSOT היו צריכים לבוא לבוש חוף הולם. אז איזה בגד ים הם מעדיפים שיתמלא בחול? קוריאט וזלצרמן הולכים על מכנסיים, בעוד שהשחקן אורי פפר ישתמש בספידו זעיר. גולדמן מזיעה על המחצלת בביקיני, למרות שאין לה אומץ לחוטיני, כמו אלכסה דול שלא תבלה עם החוטיני ככה בארץ. "אני אוהבת את הגרסה של הסטייל", הסבירה. בדיוק.

רגע, אבל מה עם בילוי חוף נודיסטים שבו מתרחצים ללא בגד הים, האם הכוכבים הישראלים חוששים שאנשים יבחנו אותם מקרוב ולא יתרשמו במיוחד? התשובות מפתיעות. דידי הררי, למשל, בילה בעירום מלא תחת קרני השמש, "יצא לי להיות ברודוס", גילה לוואלה! סלבס. אטיאס שהה בחוף נודסטים בחו"ל (אבל בארץ עדיין לא. וחבל), קוריאט סיפר ש"פעם שירתי במילואים באזור ים המלח והיה שם חוף נודיסטים באזור, אז יצא לי לראות". ורק אלכסה דול, טוענת בתוקף ש"לא בא לי לראות בולבולים של אנשים מבוגרים". אה הא!


וואלה! סלבס לא צריכה חוף ים כדי להתפשט, היא פשוט יורדת לשדרה מתחת לבית ככה. ואז נעצרת על התערטלות בציבור.


רכלו על הסלבס חובבי הקיץ בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully