וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הידיעה שיונית לוי הסתירה מהעולם

16.7.2015 / 18:35

הריון של כוכבת ריאליטי, הריון של בלונדה אחרת, ביקור מלכותי של אחת הילדות המפורסמות בעולם ופרידה כואבת של כוכבת ריאליטי - אבל מעל לכולם ההריון של אחת הנשים המפורסמות בארץ. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, מדוברים, שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


הרשימה נפתחת עם בשורה משמחת על מלכת ריאליטי שמגדלת בבטנה עוד ילדון חובב השקות, ככה זה שליהיא גרינר מגדלת בבטן עוד יורש עצר קטן, שסביר להניח ידלג איתה מהשקה להשקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל! ליהיא/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום הרביעי, מהריונית אחת לאמא טרייה אחרת - אחרי תשעה חודשים שנראו כמו נצח, כוכבת הילדים, עדי הימלבלוי, הביאה לאוויר העולם את הכוכב הפרטי שלה ושל בעלה נדב פלד. ביום רביעי האחרון, הבלונדה כבר יצאה מבית החולים והפגינה פיגורה לוהטת. מעניין רק אם היא תראה לו כל לילה "דודו מספר לגולו". בכל זאת, הוא גילה אותה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עדי הימלבלוי. אביב חופי
קולולו! עדי, נדב והתינוק/אביב חופי

אל המקום השלישי, מגיעה עוד ילדה – הפעם של המלכה האם – שקפצה לביקור בישראל. אז נכון, לא מדובר במדונה, אלא רק בבת הגדולה שלה לורדס, אבל הי, גם זה משהו. אחת הילדות הכי מפורסמות בעולם נחתה בישראל עם החבר החדש שלה, והכל בשביל, שימו לב – להשתתף בחתונה. טוב נו, עם אמא קבליסטית, מפתיע שהיא לא הלכה גם להשתטח על קברי צדיקים.

לורדס ליאון. צילום גולשים, צילום מסך
לחיים! לורדס חוגגת בחתונה/צילום מסך, צילום גולשים

במקום השני, אחרי כל השמחות - הגיע הזמן לקצת ג'וס, ככה זה שזוכת האח הגדול, טל גלבוע, נפרדת מבן הזוג ערן יוז, איתו הביאה לעולם שלושה ילדים ואימצה כמה חיות. אחרי 15 שנים ביחד, השניים החליטו לפרק את החבילה.


ובמקום הראשון, קצת חדשות טובות, אז תגידו מזל טוב למגישת החדשות הכי קרירה על המסך שלכם – יונית לוי ולבעלה עידו רוזנבלום שבעוד כמה חודשים יהפכו להורים בפעם השנייה בחייהם, כשיביאו ליהונתן אח או אחות נוספים. שיהיה במזל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיבוב שני. עידו ויונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully