וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקשן! הזוגות ההוליוודים שהכירו על הסט והתחתנו

10.7.2015 / 2:07

הם הכירו על סט הצילומים, התאהבו ממבט ראשון, או שני ומשם השאר היא היסטוריה - אירוסים, חתונה וגם ילדים. הכירו את הזוגות הכי לוהטים בהוליווד שהכירו על סט הצילומים. וואלה! סלבס חיה בסרט

מערכת וואלה!

תעשיית הבידור היא ללא ספק אחת הביצות היותר קטנות שקיימות בעולם. גם אם זה נראה לכם שבהוליווד התעשייה נחשבת לעמוסת כוכבים, בסופו של דבר, נראה כי כולם יצאו עם כולם וכולם עשו את כולם. אך בין כל אלו, יש גם את ברי המזל שהצליחו למצוא אהבה ואף התחתנו. הנה, תראו את הזוג הכי דביק באל איי – אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, שאמנם מכירים מהגיל שבו בערך גילו את המיניות שלהם, אבל לקח להם כמה שנים טובות בשביל להתאחד שוב ולהתאהב. סטטיסטיקה מצחיקה, אבל רוב הזוגות – הכירו דווקא על סט הצילומים. אז מי הם אותם זוגות?

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA/GettyImages

שנות וותק: 10 שנות הכרות, שנת נישואים ושישה ילדים.
שקט, מצלמים: הסיפור של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, שהכירו

שקט, מצלמים: על סט הצילומים של 'מר וגברת סמית', יכול לשמש לסרט הוליוודי או מינימום אופרת סבון. לנצח יזכרו לשחקן ההורס, איך רגע אחרי שהתגרש מג'ניפר אניסטון, לה היה נשוי חמש שנים – התקדם הבלונדי, יש שיגידו מהר מדי, אל זרועותיה של ג'ולי.

סרט ההמשך: פיט וג'ולי יאמצו עוד ילדה, אלא שהפעם, בראד החרמן יאמץ אותה קרוב מדי אל חיקו ויעזוב את ג'ולי לטובתה. אופרת סבון או לא?

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ריאן ריינולדס ובלייק לייבלי

בלייק לייבלי, ראיין ריינדולס. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
בלייק לייבלי, ראיין ריינדולס/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

שנות וותק: שנת היכרות, שלוש שנות נישואים, ילדה אחת

שקט, מצלמים: גם כאן הסיפור די חשוד. בכל זאת, שנה לאחר שהתגרש מאחת הנשים היותר יפות שידע העולם – סקרלט ג'והנסון – עמד ריינולדס שוב מתחת לחופה, הפעם עם כוכבת 'אחת שיודעת', אותה הכיר על סט הסרט 'גרין לנטרן', שכנראה לא יודעת עדיין מה צופן לה העתיד. אחרי הכל, גם לג'והנסון הוא הציע נישואים לאחר 12 חודשי היכרות.

סרט ההמשך: ריינולדס מקבל לטלפון שלו הודעת טקסט מ'אחת שיודעת' שחושפת בפניו שבלייק המתוקה היתה פעם בלק - הגברבר השרמנטי. המשך יבוא..

האלי בארי ואוליביה מרטינז

האלי בארי. AP
האלי בארי/AP

שנות וותק: שלוש שנות היכרות, שנתיים נשואים, ילד אחד

שקט, מצלמים: מלבד העובדה שמדובר בנישואי תערובת די מסקרנים, סיפור האהבה של השניים די נורמלי, שלא לומר משעמם טילים. הכירו על סט צילומים של הסרט "dark tide" , התארסו, נכנסו להריון, התחתנו. נרדמתם? תתעוררו, ממשיכים הלאה.

סרט ההמשך: ביום הנישואים העשירי שלהם, מגלה ברי את הסוד הנורא מכל: אוליביה יצא עם שרי גבעתי. היא מזועזעת, מבועתת ומחליטה לעזוב אותו ופוצחת ברומן עם קיילי מינוג. נקמה מתוקה או לא?

פנלופה קרוז חוויאר ברדום

חוויאר ברדם, פנלופה קרוז. AP
חוויאר ברדם, פנלופה קרוז/AP

שנות וותק: 18 שנות היכרות, חמש שנות נישואים, שני ילדים

שקט, מצלמים: צמד הספרדים הלוהטים נפגשו על סט הצילומים של הסרט "נקניק, נקניק" ומאז השאר היא היסטוריה. ולא סתם היסטוריה, ברדם וקרוז ביחד כבר למעלה מ-20 שנה ונחשבים לאחד הזוגות היציבים בתעשיית הבידור ההוליוודית.

סרט ההמשך: לאחר ההתבטאות הקשה שלהם נגד ישראל ולאחר שהתנצלו – מחליט הצמד הספרדי לתקן את הטעות המרה ועושים עליה לארץ הקודש ומשתכנים בשכונת מאה שערים.

ראיין גוסלינג אווה מנדז

ריאן גוסלינג, אווה מנדז. GettyImages
ריאן גוסלינג, אווה מנדז/GettyImages

שנות וותק: ארבע שנות זוגיות, ילדה אחת

שקט, מצלמים: אחרי שהכיר לא מעט בחורות ששיחקו לצידו בסרטים אחרים ואף יצא איתם, החליט גוסלינג להירגע, עד שפגש במנדז על סט הצילומים של "מקום בתוך היער", אלא שבמקרה שלה, נראה כי השחקן נפל שדוד והתאהב בה (נכון לכתיבת שורות אלו). אז נכון, אמנם הוא לא שם לה טבעת על האצבע, אבל היי, לפחות יש לה ילדה ממנו. העיקר המזונות.

סרט ההמשך: הקריירה של גוסלינג מתחילה לדשדש והוא שואב השראה מהסרט בו כיכב עם מנדז ומתחיל לשדוד בנקים במטרה לממן את שתי הנשים בחייו.

ג'ניפר אניסטון ג'סטין ת'רו

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. AP
ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו/AP

שנות וותק: 4 שנות היכרות, שלוש שנות אירוסים. לא, הם לא התחתנו!

שקט, מצלמים: אומרים שמעז יצא מתוק. אז זהו, שזה בדיוק מה שקרה לאחת הנשים היותר הורסות אבל גם מסכנות בהוליווד. אחרי שבראד שבר את ליבה והלך לאנג'י – כוכבת חברים מצאה נחמה בזרועותיו של השחקן ההורס, אותו הכירה על סט הצילומים של הסרט "את, אני והשאר". הפרט השולי: הם כבר מאורסים ארבע שנים!! בלי חתונה, בלי ילדים. הלו?!

סרט ההמשך: ג'ניפר וג'סטין מתעוררים יום אחד (והוא לא רחוק) ומבינים שהשעון הביולוגי של הגברת אניסטון תקתק יותר מדי פעם ואף אחד לא שמע, אז הם מחליטים לאמץ את אחד הילדים של אנג'לינה ובראד. מי אמר משפחה אחת גדולה ושמחה ולא קיבל?

נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה

נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה בטקס גלובוס הזהב, בוורלי הילס, קליפורניה ינואר 2012. Jason Merritt, GettyImages
נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה בטקס גלובוס הזהב, בוורלי הילס, קליפורניה ינואר 2012/GettyImages, Jason Merritt

שנות וותק: חמש שנות היכרות, שלוש שנות נישואים וילד אחד

שקט, מצלמים: הכוכבת היהודייה כנראה אוהבת גברים שנוהגים בה בקשיחות, אחרת איך תסבירו את העובדה שהתאהבה דווקא בגבר שצעק, רדה והכריח אותה לעשות תנועות ריקוד שאפילו הגוף שלה לא ידע שהוא מסוגל לעשות,
על סט הצילומים "ברבור שחור". השניים, כך נראה מאוהבים עד השמיים, ופורטמן אפילו גרמה לו להתגייר בשבילה.

סרט ההמשך: מילפייה בכלל מבין שהוא אוהב נשים קשוחות יותר ועובר לברבור השחור באמת, שהיא במקרה או לא גם יהודיה. נו אשתו של אשטון, מילה קוניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully