וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, לא שוב: דנה פרידר ואלי פיניש נפרדו

30.6.2015 / 11:55

פרסום ראשון: אחרי זוגיות בת שנתיים, כולל פרידה וקאמבק מתוקשרים - השחקנית דנה פרידר והקומיקאי אלי פיניש החליטו לפרק את החבילה ולחזור לשוק הפנויים-פנויות. וואלה! סלבס לא צוחקת

ניר פקין

בווידאו: דנה פרידר מדברת אחרי הפרידה הקודמת מאלי פיניש (צילום: ניר פקין)

עצוב: אחרי לא פחות משנתיים של זוגיות, השחקנית דנה פרידר והקומיקאי אלי פיניש - החליטו על הפרדת כוחות של מה שנחשב לאחד מה"פאוור קפאלז" הגדולים בביצה המקומית.

במשך תקופה ארוכה, השחקנית הלוהטת בת ה-28 והקומיקאי בן ה-40 נחשבו לאחד הזוגות המסוקרים בביצה המקומית. במשך השנתיים שבהן ניהלו מערכת יחסים זוגית, ניסו לשמור על פרטיותם, עד שלאחרונה, הגיעו להחלטה להפריד כוחות. זו הפעם השנייה שבה הזוג נפרד, מאז שנחשף הרומן שהצליח להפתיע את תעשיית הבידור המקומית בשנת 2013.


רוצים עוד חדשות חמות?
איך שלומית מלכה הפתיעה את יהודה לוי ביום הולדתו?
החתונה הגאה של דנה פרידר ואנה ארונוב
מריה קארי רוכבת על גמלים בלב המדבר

אלי פיניש, דנה פרידר. ניר פקין
כבר לא פאוור קפאל. פיניש ופרידר/ניר פקין

הזוג הפופולארי חווה פרידה קצרה לפני כחצי שנה אך חזר זה לזרועות זו - אחרי מספר שבועות. מקורבים לשניים, סיפרו אז כי הצמד ניסה לעבוד על מערכת היחסים, כך שפרידר ופיניש החליטו לתת צ'אנס נוסף לאהבה. אך כעת, כאמור, השניים החליטו לסיים את מערכת היחסים.

הזוגיות של השניים, נחשפה בקיץ 2013 - זאת אחרי שפיניש נפרד בפברואר 2013 מאשתו לשעבר ליטל, בתום שמונה שנות נישואים. גם ברזומה הרומנטי של היפהפייה, זוגיות בת שלוש שנים עם השחקן קובי פרג' ורומן עם השחקן דן שפירא.

דנה פרידר. אביב חופי
רווקה לוהטת! דנה פרידר חוזרת לשוק הרווקות/אביב חופי

השחקנית-מנחה היפה וחצי מהצמד "אלי ומריאנו", הכירו מאחורי הקלעים של מופע ה"פסטיגל". במהלך התקופה שבה בילו יחד, ניסו לשמור על מערכת היחסים שלהם פרטית ככל שניתן. עכשיו כאמור, פרידר חוזרת לשוק הפנויים-פנוית, על תקן אחת הבנות המוחזרות והנחשקות בתעשייה.


וואלה! סלבס רוצה עוד צ'אנס עם מוכר הסביח השכונתי שכבר לא שם עליה.


רכלו על הפרידה הנוספת של דנה פרידר ואלי פיניש בפייסבוק

דנה פרידר, אלי פיניש. יחצ, רפי דלויה
בזמנים טובים יותר. דנה פרידר ואלי פיניש/רפי דלויה, יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully