וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי הזמינה לחתונה? החברים המפורסמים מגלים

7.6.2015 / 12:51

הטופמודל חגגה את יום הולדתה ה-30 באירוע זוהר, כולל המון קרובים וכוכבים - שגילו אם הביאו שיק או מתנה, סיפרו מה הסרט שבו בר רפאלי חיה וניסו שלא לפטפט על החתונה הקרבה של הדוגמנית. וואלה! סלבס הילולה

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיהבן ניסן

יש מי שחוג יום הולדת במקום בילוי הומה עם החברים, מזמים כמה קרובים הביתה או כמו וואלה! סלבס - יושב לבד בחושך, אבל יש כאלה כמו בר רפאלי שחוגגים את האירוע המרגש שלהם באולם אירועים, עם מאות מוזמנים ונושא מעניין למסיבה - "חיה בסרט". אולי, רק כדי שלא יגידו את זה עליה, הטופמודל בחרה לומר זאת על עצמה בהילולה עם שלל חברים מפורסמים, כיאה לדוגמנית הישראלית המוכרת ביותר בעולם. וואלה! סלבס, חיה בסרט בעצמה, בחנה עם האורחים באיזו מין סרט חיה ילדת יום ההולדת, כעת כשהיא בת 30.

"אני חושבת שמה שיפה בסרט, הוא שהסרט מתגשם במציאות", סיפרה נועה תשבי, כאשר נשאלה על הסרט שהוא חייה של בר רפאלי. המעצבת דורית בר אור הדגישה שהדוגמנית חיה ב"סרט שכולנו היינו רוצים לחיות בו". "היא חיה בסרט מושלם, טפו, טפו", מספרת החברה מ"אקס פקטור", שירי מימון. שליש "מה קשור", אסי ישראלוף הדגיש ש"אני חושב שבר חיה בכל הסרטים, קומדיה, אקשן, רמה, מה שתרצו", בעוד שהמעושרת לאה שנירר, אמרה ש"יש כאלה שרק מדמיינים שהם חיים בסרט, אבל היא הוכיחה שהוא נכון".


עוד סיפורי סלבס:
31 סיבות שבגללן אתם אוהבים לאהוב את בר רפאלי
בר רפאלי: "אני מתקדמת גם בזכות המראה שלי"
פרסום ראשון: קארין זלאיט ואלדד גל-עד נפרדו

יום הולדת בר רפאלי. מושיק פרלה,
מזל טוב, ברבור. בר רפאלי עם עדי עזרא/מושיק פרלה

אז מה מאחלים לה החברים? "אני חושב שמה שהיא עושה עבור מדינת ישראל בעולם זה באמת שירות מדהים, אני מאחל לה שתמשיך לעשות את זה בהכי גאווה שאפשר", אמר רני רהב. חברתה, אשת האיפור שלי גפני, איחלה "שאהבה הזאת, הניצוץ שיש לה עכשיו בעיניים, לעולם לא יכבה" בעוד שתשבי מקווה ש"שלושים השנה הבאות יהיו קסומות כמוה". המוזיקאי רמי פורטיס, סיכם ב"רק טוב, טוב, טוב מטוב".

מה מביאים מתנה למישהי כמו הדוגמנית, שיכולה לרכוש את מנעמי החיים, מתנה או המחאה? "צ'ק וקלידן", צחק ישראלוף, בעוד שגפני הסבירה ש"לא מביאים צ'ק, זה לחתונה". "אני לא יודעת מה מביאים, אמרתי שנגיע ואז אני אחליט", הבהירה מימון. רגע, אבל כבר הזמינו את החברים באירוע יום ההולדת לחתונה המתקרבת עם בן הזוג, עדי עזרא? "אני מקווה, מאמינה... אבל אני לא מדברת על החתונה של בר", אמרה תשבי. "אירוע, אירוע, תנו לנו לעבור את יום ההולדת", אסי. בעוד שלאה שנירר, "לא שואלים אדם אם הוא מוזמן. אם אוזמן לחתונה אני אשמח ואם לא, אני אבין".


וואלה! סלבס לא הוזמנה ליום ההולדת, מהחשש שתאכל את כל העוגה לבד.


רכלו על האירוע הענק של בר רפאלי בפייסבוק

סיבה למסיבה

בר רפאלי חוגגת 30 בהפקת ענק - כולם מתייצבים

לכתבה המלאה
יום הולדת בר רפאלי. מושיק פרלה,
חיוכים. נועה תשבי/מושיק פרלה
יום הולדת בר רפאלי. מושיק פרלה,
נציגת המדינה. רני רהב/מושיק פרלה
יום הולדת בר רפאלי. מושיק פרלה,
הנה העוגה. דור רפאלי/מושיק פרלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully