וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה המפתיע של תובל שפיר ושיר מורנו

31.5.2015 / 1:18

ההכנות לקראת חג החנוכה צוברות תאוצה, והפעם, הפקת "הקוסם" שחוזרת לבמות בפעם הרביעית ומגייסת לשורותיה שלושה כוכבי ילדים גדולים, תובל שפיר, שיר מורנו וטל מוסרי. ואלה! סלבס מעבר לקשת

תובל שפיר. יחצ, רפי דלויה
איש הפח! תובל/רפי דלויה, יחצ

אז נכון שיש עוד שישה חודשים שלמים עד שנדליק נרות בחג החנוכה, אך נדמה שהמירוץ לקראת הפקות החג שיתחרו על לב הילדים וכיסם של ההורים צובר תאוצה. או במילים אחרות: המפיקים והבמאים של ההפקות העתידיות עושים הכל כדי ללהק את השמות החמים ביותר בשוק, רק כדי לגרום לכם לרוץ להיכל התרבות הקרוב ולבזבז את כספכם.

בימים אלו נשלמים הליהוקים לאחד ממחזות הזמר המצליחים והאהובים ביותר בישראל, "הקוסם מארץ עוץ", שעומד לחזור לבימות חנוכה לסיבוב רביעי. אחרי שההפקה ליהקה את רוני דלומי לתפקיד דורותי ואת טוביה צפיר לתפקיד הקוסם, עכשיו קבלו שלושה ליהוקים מפתיעים במיוחד. אחרי שבשנים האחרונות כיכבו בפסטיגל, עכשיו הם עתידים לככב במופע הילדים המתחדש. השם הראשון, הוא כוכב הנוער והילדים תובל שפיר, שעומד להכנס לחליפת מתכת בתפקיד איש הפח כשלצידו עלמת חן בלונדינית ויפה במיוחד.


רוצים עוד חדשות חמות?
הפרויקט התרחב: עידן רייכל אב בפעם השנייה
בר רפאלי: "אני מתקדמת גם בזכות המראה שלי"
עמרי שרון הביא ילד מחוץ לזוגיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם קוסמים! טל מוסרי, שיר מורנו ותובל שפיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שתקפץ על הבמה לצידו של שפיר, היא כוכבת הילדים שיר מורנו (החממה, מועדון החנונים), שתזנח את התדמית הטובה שלה ותשחק את אחת המכשפות הרעות, המחשושה. כוכב ילדים נוסף שיככב לצידם של השניים, הוא טל מוסרי, שישחק את איש הקש "קשקש", תפקיד אותו עשו בעבר סער בן יוסף ושלום אסייג. כידוע, מוסרי הודיע בסוף השבוע האחרון על פרישתו מערוץ הילדים אחרי 18 שנה, אבל כנראה שהוא עדיין לא מוכן להפרד מעולם הילדים כל כך מהר.


כזכור, דלומי נכנסת לנעליה של מיכל ינאי ורוני דואני שכיכבה בהפקה האחרונה. אם אתם מספיק מבוגרים, סביר להניח שתזכרו שההפקה המקורית של "הקוסם" עלתה בשנת 1994 בישראל בכיכובם של ינאי, אריק לביא וגם הזמר אדם, ששיחק את איש הפח.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שיר מורנו. שוקה כהן
מכשפה? רעה?! לא יכול להיות! שיר מורנו/שוקה כהן

מי שעומדים מאחורי ההפקה העתידית, הם חברת 'מ.מ הפקות', שאחראים על הפקות כמו "סינדרלה" עם בר רפאלי, "שלגיה והצייר" עם יעל בר זוהר וגיא זוארץ ו-101 כלבים דלמטיים עם דנה אינטרנשיונל שעלה בחנוכה האחרון ומי שיעמוד על כס הבימוי הוא ירון כפכפי.


וואלה! סלבס היא מכשפה קטנה ומעצבנת, אבל היא גם יפה ,וגם די חטובה, היא מכשפה, היא מכשפה!

טל מוסרי. שוקה כהן,
הוא דחליל! טל מוסרי/שוקה כהן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דורותי והקוסם. רוני דלומי וטוביה צפיר!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully