וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם! משה פרץ מסרב להצעה במיליון שקלים

27.5.2015 / 10:07

הזמר המסלסל קיבל הצעה מפתה במיוחד - מיליון שקלים תמורת הופעה. אבל משה, נאלץ לסרב למרבה ההפתעה. נכון שאתם ממש רוצים לדעת מה בקשו מפרץ? הנה כל הפרטים. וואלה! סלבס גולד דיגרית

משה פרץ. ניר פקין
יש לך כסף מיותר, נשמה? משה פרץ/ניר פקין

זה לא סוד שאת הקופונים הגדולים, האמנים בישראל לא גוזרים ממכירת דיסקים או הופעות פתוחות - כי אם מחלטורות, קמפיינים וכמובן, מופעי חנוכה. נכון, הסכומים שמקבלים האמנים המקומיים הם כלום לעומת הסכומים האסטרונומיים שמרוויחים המקבילים בחו"ל, זו אולי הסיבה שוואלה! סלבס נשארה עם לסת פעורה כששמעה שהזמר משה פרץ סרב להצעה של כמיליון (!) שקלים.

גורמים בהפקת המחזמר "המכבים" ידעו לספר לוואלה! סלבס כי המפיק דורון מור פנה לפרץ והציע לו להשתתף במופע החנוכה הקרוב. זאת, בתמורה למיליון שקלים חדשים שיכנסו לחשבון העובר ושב שלו. אבל מה, פרץ, כך מספרים, החליט לסרב להצעה המפתה והודיע כי לא יקח חלק במופע.


רוצים עוד רכילות?
תמונות ראשונות: להקת וואן ריפבליק בישראל
משולש מסוכן: עומרי כספי בדייט משולש

משה פרץ. אביב חופי
דווקא יכול לשבת עליו טוב אנטיוכוס. פרץ/אביב חופי

במקרה שתהיתם, תמורת מיליון השקלים (750 אלף, מינוס מע"מ) - כל שהיה על פרץ לעשות הוא להפציע פעם אחת במהלך המופע, לשיר מחרוזת של מספר שירים וללכת. נשמע פשוט? תלוי למי.

דורון מור, מפיק המופע, אישר את הפרטים.

מטעמו של משה פרץ נמסר: "משה פרץ אכן קיבל כמה הצעות מאוד נדיבות ומעניינות לככב במופעי חנוכה השונים ובשלב זה טרם נתקבלה החלטה בנושא מופעי החג".


לוואלה! סלבס הציעו פעם עשרה שקלים בשביל שתתפשט. היא סרבה - היא גם ככה עושה את זה בחינם.


מה דעתכם על ההצעה שמשה קיבל? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • משה פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully