וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: קים קרדשיאן שוברת את ישראל

15.4.2015 / 11:21

מההריון של הזוג הכי חמוץ, דרך החברה הצעירה של הזמר עם הראסטות והחתונה של המנחה הגאה ועד לביקור ההיסטרי של הזוג ההוליוודי. כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: אביתר חלימי בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותח הזוג הכי מתיש בתעשיית הבידור המקומית, שחוץ מלהחמיץ פנים, הם לא ממש עושים משהו מעניין. אה נו, עד עכשיו שהם החליטו לצרף עוד מישהו לתא המשפחתי.
כעת, כשהם מצפים לתינוק הראשון שלהם, ציון ברוך ויאנה יוסף אולי יתחילו לחייך ויפסיקו להזעיף פנים לכל עבר. כן, הזוג הכי חמוץ בתעשיית הבידור המקומית סיפרו בשבוע שעבר למקורביהם שבקרוב מאוד הם יזכו לביקור של החסידה - שתצרף תינוק שיהפוך אותם לשלושה.

יאנה יוסף, ציון ברוך. ניר פקין
תחייכו כבר! ציון ברוך ויאנה יוסף/ניר פקין

כעת לכוכבת מפורסמת, חסידה מתוקה ותינוק בכור, אלא שפה מדובר דווקא במישהי קצת יותר סימפטית. בן פורת יוסף! חמסה! טפו! מלח שום בצל! אה כן, סמסו מזל טוב ליפית אסולין הלא היא כוכבת "זגורי אימפריה", שמצפה גם היא לילד ראשון. עכשיו, כשהסדרה בכיכובה הגיעה לסיומה, היא יכולה להתפנות לפרויקט החדש שלה - גידול הצאצא הבכור. שיהיה במזל, כן? בלי עין הרע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יפית אסולין. ניר פקין
קולולו! יפית אסולין/ניר פקין

אל המקום השלישי מגיע מישהו שאמנם לא הביא ילדה לאוויר העולם, אבל בהחלט יוצא עם מישהי שיכולה להיות הילדה שלו. צביקה פיק מאחורייך, אחרי שברזומה שלו גירושים מדוגמנית בלגית ורומן קצרצר עם טיטי איינאו, עכשיו האיש והראסטות – מוש בן ארי - אוחז בחברה חדשה ובלונדינית במיוחד. הטוויסט? היא בסך הכל בת 20. יש לכם מחשבון? עזבו, הוא מבוגר ממנה ב25 שנה. השניים כבר יוצאים מספר שבועות וחברים מספרים שהם מאוהבים עד השמיים ובחזרה.

מוש בן ארי. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים. מוש בן ארי והחברה/צילום מסך, אינסטגרם

רגע לפני השיא, נמצאים שניים שהחליטו לממש את אהבתם כנגד כל הסיכויים. לידיעת נפתלי בנט: זוכר את הבחור החמוד שישב איתך לארוחת ערב וניסה להסביר לך כמה זה חשוב לקבל את האחר, וכמה זה לא כזה נורא שיש שני גברים שאוהבים אחד את השני, אז זהו, שעכשיו הוא החליט לממש את האהבה הגדולה שלו לבן הזוג הספרדי שלו והציע לו נישואים במהלך חופשה שלהם בניו יורק. אז כן חברים, אסי עזר מתחתן!

אסי עזר. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב! אסי ואלברט מאורסים/צילום מסך, אינסטגרם

במקום הראשון קבלו את הביקור הכי נוצץ שידעה מדינת ישראל בשנים האחרונות! הזוג שהצליח להרעיד את מדינת ישראל ולהוציא אותה מכלל שימוש. עצרו את הכל! קים קרדשיאן וקניה ווסט נחתו בישראל! זהו, אפשר להמשיך – קים קרדשיאן וקניה ווסט עזבו את ישראל. כן, זה אמנם היה הביקור הכי קצר בתולדות ישראל (פחות מ-24 שעות), אבל ללא ספק הביקור הכי מתוקשר שהיה בשנים האחרונות. ככה זה שהזוג הכי טראשי של הוליווד מגיע לאדמת הקודש על מנת להטביל את הילדה הקטנה שלהם בכנסייה הארמנית. בפחות מ-24 שעות הספיקו השניים לבקר בכנסייה הארמנית, לסעוד עם ראש עיריית ירושלים ולבקר בכנסיית הקבר. אה כן, וכמובן לעלות תמונות לאיסנטוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קדושים! קים וקניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully