וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצינות? מדונה מתלקקת עם הראפר דרייק על הבמה

שירות וואלה! סלבס

13.4.2015 / 13:30

תסמכו על מלכת הפופ והפרובוקציות, שעדיין תצליח להפתיע את העולם. הפעם, מדונה התמזמזה על הבמה עם דרייק, אחד הראפרים הלוהטים בתעשיית הבידור. לא רק הקהל נדהם מהנשיקה. וואלה! סלבס ביצ'ז

מדונה, דרייק. GettyImages
בוחנת את הקורבן. מדונה על הבמה עם הראפר דרייק/GettyImages

לפעמים, המציאות פשוט עולה על כל דמיון. כלומר, המציאות שבה חיה, פועלת ומזמרת מדונה - מלכת הפופ והפרובוקציות הבלתי מעורערת (סורי, גאגא) - שהצליחה להדהים אמש (א') את העולם על הבמה פעם נוספת, מול קהל של אלפי בני אדם ומצלמות. רק שבין הנפשות ההמומות הפעם, היה גם זה שהופיע לצדה על אותה הבמה, הראפר האהוב דרייק. בנשיקה, ליקוק, מזמוז קשה במיוחד שהותיר אותו מתנשף. אמאל'ה, אל תטיפי.


עוד סיפורי סלבס:
נערה חרמנית: מדונה מתענגת מול המצלמה
קים קרדשיאן וקניה ווסט הגיעו לישראל
כוכבת "זגורי אימפריה" בהריון ראשון!

מדונה, הגיעה כאורחת מפתיעה לשואו של הראפר הקנדי (חצי יהודי שאפילו חגג בר מצווה, בגלל זה אסתר אוהבת אותו!), במסגרת פסטיבל המוזיקה האמריקני "קאוצ'לה", שמתקיים בימים אלה בקליפורניה. זאת, אחרי שבאלבום הקצר האחרון ששחרר, נכלל גם שיר בשם "מדונה", שבמילים שלו הוא מתאר כמה היה רוצה שהבחורה של חייו תהיה לוהטת כמו מלכת הפופ. מחמיא!

אז, אחרי שהופיעו עם השיר שלו ואז גם מדונה שרה את הלהטים שלה "Hung Up" ו"Human Nature", היא הושיבה את הראפר בן ה-28 (בדיוק חצי מגילה, כן?) תפסה את פניו ונישקה אותו בליקוק רטוב במיוחד. ואז עוד. ועוד קצת. ועוד ליקוק. בלי שהיא משחררת ועם קריאות עידוד מהקהל הגדול במקום.

תודה לאל על הסמארטפונים, שתיעדו גם את הבעת הפנים של דרייק רגע אחר כך, כשאמר "מה לעזאזל בדיוק קרה עכשיו?", בזמן שהזמרת קראה "ביץ', אני מדונה" אל המיקרופון וירדה מהבמה בהפגנתיות ששמורה רק לגברת שכבר עשתה הכל בחייה. תנשמי, מלכה.


וואלה! סלבס מתנשקת רק בכוח. כי היא חובבת אהבה קשה.


רכלו על הנשיקה של מדונה ודרייק בפייסבוק

רוצים עוד?

הלילה הפרוע של מדונה וקים קרדשיאן

לכתבה המלאה

כעת, לנשיקה בשלושה חלקים:

מדונה, דרייק. GettyImages
תן לי את זה, לאבר בוי!/GettyImages
מדונה, דרייק. GettyImages
נ-ש-י-ק-ה/GettyImages
מדונה, דרייק. GettyImages
דרייק, ביץ', היא מדונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully