וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של ניקול ראידמן

12.4.2015 / 13:11

אחרי שהנעימה את זמנכם על המסך הקטן, עכשיו ניקול ראידמן מקבלת ג'וב חדש ונוצץ במיוחד. רמז: בקרוב תשמעו את ניבולי הפה שלה לא מעט, אז תתכוננו. וואלה! סלבס על הגל

ניקול ראידמן. ניר פקין
שומעים?/ניר פקין

אם גם אתם התגעגעתם להגיגי הלשון של הגברת המעושרת ניקול ראידמן ורוצים לשמוע עוד קצת טינופים, תדעו שבקרוב מאוד תוכלו לשמוע ממנה לא מעט. ככה זה שהמאדאם עם הפה הגדול מקבלת תכנית רדיו.

לוואלה! סלבס נודע, כי לאחרונה חתמה הכוכבת המעושרת על חוזה עם תחנת הרדיו "רדיוס", במסגרתו, החל מחודש מאי, תגיש ראידמן תכנית רדיו שבועית, בכל יום חמישי בשעה 20:00. השם הנבחר: 'ראידמן סטייל' ואתם יכולים לנחש גם למה.

רוצים עוד רכילות?
מה קשור? המסיבה הסוערת של יאיר נתניהו ובר רפאלי
תרבחו ותסעדו: החגיגה הכפולה של אייל גולן

ניקול ראידמן. אביב חופי
דידי הררי מאחורייך/אביב חופי

במסגרת התכנית, כך מספרים גורמים בהפקה, תלרלר ניקול על נושאים הקשורים ללייפ סטייל ובידור, ואף תארח מדי שבוע אמן אחר. כרגע, מי שכבר נתנו את הסכמתם להתארח בתכנית הם: ריטה, צביקה פיק ואורנה דץ. אגב, אם חשבתם שהמעושרת עושה את זה בשביל עוד כמה ג'ובות לחשבון הבנק שלה, אתם ממש טועים, כי את השכר שלה תתרום הכוכבת לאגודה למלחמה בסרטן. נשמה טובה.

כזכור, ראידמן פרצה לתודעה לאחר שהשתתפה בעונה הראשונה של הסדרה 'מעושרות' ובלטה בעיקר בזכות הפה הגדול שלה והעובדה שלא חששה להגיד את מה שחשבה.

וואלה! סלבס קיבלה תכנית רדיו שמדברת על סקס, אבל התכנית ירדה אחרי שהמאזינים התלוננו על הטרדה מינית.

מה דעתכם על הג'וב החדש? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully