וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: וובה מחליף את אלה באישה אחרת

3.4.2015 / 0:00

הביקור הבינלאומי, ההריון של הנציגה הישראלית בהוליווד, החופשה הרומנטית של הפאוור קאפל, סכסוך העבודה של הדוגמנית והצעת הנישואים שסחטה רייטינג. האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

רפי דלויה

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותח ביקור הוליוודי של שחקן, שכולנו היינו רוצים שיהפוך אותנו ל"אישה יפה" ללילה. אז זהו, שאותו גברבר, ריצ'רד גיר שמו, נמצא בישראל, לצילומי סרט חדש של יוסף סידר, אז יאללה בנות - תסתערו!

ריצ'ארד גיר. ניסים יצחק,
היוש יזראל. ריצ'רד גיר בארץ/ניסים יצחק

כעת למישהי שבקרוב תאלץ להחליט אם את התינוק שלה היא יולדת בישראל או בהוליווד. איזו החלטה קשה עומדת בפני הגברת נועה תשבי, שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים עם הצאצא הראשון שלה, שיצטרף אליה ולבן הזוג רוס סינקל. עבור תשבי, מדובר בפרק ב' בחייה, לאחר שהתגרשה מבעלה האוסטרלי אנדרו ג'י ב-2011. כעת, רק נותר לראות איזה אזרחות יקבל הבונבון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נועה תשבי. ניר פקין
שיהיה במזל! נועה תשבי ורוס/ניר פקין

מכירים את זה שרגע לפני ליל הסדר אתם רבים עם האמא, החמה, הדודה הצולעת וכל העולם על איפה תבלו את ערב החג? אז זהו, שיש אנשים חכמים שפשוט בורחים. אל המקום השלישי מגיעים יהודה לוי ושלומית מלכה, רק בגלל שחסכו לעצמם את כל כאב הראש הזה ופשוט סגרו על חופשה מחוץ לגבולות ישראל. היעד: הממלכה הבריטית - לונדון. השניים, יבלו שם את חג הפסח, אצל חברים של שלומית, שיארחו אותם לארוחה חגיגית. מי אמר שהרומנטיקה מתה?

יהודה לוי, שלומית מלכה. ראובן שניידר
יאללה ללונדון. יהודה לוי ושלומית מלכה/ראובן שניידר

הדבר האהוב על וואלה! סלבס, הוא סכסוכים, תביעות ומלא כסף! ככה זה שסוכן תובע דוגמנית שתובעת סוכן שתובע. הסיפור מוכר: הוא מגלה אישה יפה שפותחת עיניים ורוצה לעזוב, כשהפעם זה רוברטו בן שושן שתבע את אור דניאל על כך שהחליטה לעזוב את הסוכנות שלו ודרש ממנה כחצי מיליון שקל. היא בתגובה שלחה לו מכתב מעורך דין ואיימה בתביעה על הוצאת דיבה ולשון הרע - ודרשה ממנו לשלם לה 250 אלף שקל. בקיצור, שישו ושמחו. רגע, בעצם, למי בכלל אכפת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה בלגן! אור דניאל ורוברטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקום הראשון מגיע זוג חמוד, שהחליט לנצל את 15 דקות התהילה ולרכב על הגל. איך? בהצעת נישואים, מה זאת אומרת. אז מה אם הם מכירים רק חמש דקות. כל פליט ריאליטי יודע שבשביל לשרוד עוד כמה דקות על המסך ולגנוב את כל הפוקוס באירוע טלוויזיוני עתיר רייטינג, הוא צריך להפגיז בגימיק חדש שעוד לא נעשה. תשאלו את וובה לזרוביץ' שהחליט להפתיע את החברה שלו במהלך השידור החי של גמר "המירוץ למיליון" ולהציע לה נישואים אל מול האומה. מה נראה לכם שהיא ענתה?


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

וובה לזרוביץ'. עידו שחם
התינשאי לי אהובה? וובה והחברה/עידו שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully