וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה כוכבות הביצה רוצות? גייז, נעליים ומוטי רייף

23.3.2015 / 10:31

שילוב של כמה שנים נוצצות, המון נעליים חדשות והחבר הגיי הכי טוב שלהן בביצה המקומית - הביאו כמה מהמפורסמות המוכרות בישראל להכריע, עדיף חבר או חברה טובה? וואלה! סלבס עקבים גבוהים

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מאיה בן ניסן

ליידיז, כשהחבר הגיי הכי טוב שלכן קורא לכן לארוחת צהריים ושיחות על עקבים, כנראה שלא תוכלו לעמוד בפיתוי. במיוחד כשלחבר הזה קוראים המפיק מוטי רייף, זה שאחראי לכמה מאירועי הביצה הנוצצים ביותר במהלך השנה. רייף, הזמין לא פחות מ-50 חברות ללאנץ' שכולו בסימן נעלי הקיץ החדשות של המותגים גאס ומארק פישר. פלא שוואלה! סלבס ניצלה את ההזדמנות לבדוק עם המפורסמות מה הקשר בין רייף, חבריה הטובים של האישה וחברות בין בנות באופן כללי?


עוד סיפורי סלבס:
מירה בוזגלו מגיבה לראשונה על השערורייה: "אנחנו עם אחד"
שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי לוקחים את הבייבי הביתה
בן או בת: מה יש לעדי הימלבלוי בבטן?

מוטי רייף, מור ממן. דניאלה רייבנבך,
וומנייזר. מוטי רייף עם מלכת היופי מור ממן/דניאלה רייבנבך

"אין אישה שתזמיני אותה לאירוע שקשור בהשקת נעליים ותגיד לך לא", מסביר רייף במהלך האירוע אתמול (א'), "ככה שאני לא חושב שזה אני שממגנט אותן, אלא הנעליים שמביאות אותן". חברתו הטובה לאה שנירר, הסבירה ש"כל הבנות חיכו לצאת ביום ראשון, אחרי סוף שבוע עם הילדים והלחץ בבית, שבוע חדש".

בין הנשנושים לקופסאות הנעליים במסעדת מיסטר אנד מיסיס לי, הכוכבות נשאלו אם ממש כמו בקלישאה המשומשת, עם חבר הומוסקסואל בעצם הרבה יותר פאן מחברה אישה. "אין ספק שיש להם טעם מעולה", הבהירה סנדי בר. לעומתה, שנירר הבהירה ש"כל אישה צריכה מה שעושה לה טוב לידה, אין דבר שהיא צריכה גיי לידה או סטרייט לידה או ביסקסואל, מה שעושה לה טובה שתצמיד לידה".

פותנה ג'אבר, שירז טל. דניאלה רייבנבך,
כור היתוך! שירז טל עם פותנה ג'אבר/דניאלה רייבנבך

רגע, אז למפורסמות יש למעשה יותר חברים או חברות? "יש לי יותר חברות נשים אני חושבת", אמרה בר, בעוד שעינת שרוף הסבירה ש"אני יכולה להרגיש טוב עם חברים גברים". למיס עולם במיל', לינור אברג'יל יש חברות נשים", בעוד ש"אין כמו חבר גיי לשופינג", קבעה שנירר.

"אני מאמינה שכל אחת חוותה פגיעה אישית מחברה", אמרה שירלי בוגנים, אבל האם באמת יש מיתוס שאומר שאישה לא יכולה להיות חברתה טובה של אישה אחרת? "חרטה", קבעה אברג'יל. "בולשיט, קונספירציה של אנשים שוביניסטים", לדעתה של אמירה בוזגלו בעוד ששנירר מרגיעה ש"זה בסדר, אין פנקסנות, החיים קצרים ויפים אז אל תעשו חשבונות".


לוואלה! סלבס אין חברות. היא אכלה אותן, סליחה, להן את הראש.


רכלו על נשים, נשים ונשים בפייסבוק

אמירה בוזגלו מגיבה

"למרות השערורייה, אנחנו עם אחד"

לכתבה המלאה
קרן מור, סנדי בר. דניאלה רייבנבך,
לא אויבות, אוהבות. קרן מור עם סנדי בר/דניאלה רייבנבך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully