וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמירה בוזגלו מגיבה על השערורייה: "אנחנו עם אחד"

22.3.2015 / 17:21

אחרי שאמיר חצרוני התבטא נגדה בבוטות ואמר שהיה עדיף אם הוריה היו נשארים במרוקו - אמירה בוזגלו מגיבה לראשונה על הדברים הקשים. וגם, מה הסלבס חושבים על כך? וואלה! סלבס מזרחית גאה

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מאיה בן ניסן

"אני לא חושב ששום דבר רע לא היה קורה, אם ההורים שלך היו נשארים במרוקו ונרקבים שם", אמר הבוקר (א') הפרופסור הפרובוטקטיבי אמיר חצרוני, במהלך שידור חי של תכנית הבוקר של קשת לאשת התקשורת אמירה בוזגלו. אם גם אתם עדיין המומים מהדברים המזעזעים, דעו שאתם לא לבד - גם המפורסמים, ובעיקר הגברת בוזגלו, מנסים לעכל את הדברים המזעזעים שנאמרו.

"מי ידע שאני אהיה מוקד האייטם ומישהו ינסה כל כך לעלוב בי", אמרה בוזגלו, כשהגיעה לאירוע שערך המפיק מוטי רייף לחשיפת קולקציית הקיץ של מותגי הנעלים הבינלאומיים גאס ומארק פישר, במסעדת "מיסטר אנד מיסיס לי" של השף שאול בן אדרת. "לרדת לרמה כזו נמוכה, אני חושבת שאנשים בשנות ה-50 לא שמעו דעה כל כך בוטה ופאשיסטית ואני לא בא הליוהצת מנהיגה של אף אחד, אני באה מתוך העם", הסבירה בוזגלו.

רוצים עוד רכילות?
מה יש לעדי הימלבלוי בבטן?
הקמפיין החדש של וובה ואלה
שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי לוקחים את הבייבי הביתה

אמירה בוזגלו. אסף לב,
כולנו עם אחד! אמירה בוזגלו ואורית בן אדרת/אסף לב

גם המפורסמות הנוספות שהגיעו לאירוע הביעו תדהמה מהדברים שנאמרו, "פויה", סיכמה את הנושא המעושרת לאה שנירר. גם שירלי בוגנים הביעה את הצער שלה, "זה דבר בלתי נסלח, אני מתעבת את זה". בדומה לשתיים, גם יוצאת הריאליטי פותנה ג'אבר לא נשארה אדישה, "זה מקומם אותי, זה מזעזע אותי, זה הזוי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
השקה מוטי רייף. צילום: אסף לב, יחצנים,
פויה! לאה שנירר/צילום: אסף לב, יחצנים

וה לגבי הבועה התל אביבית המפורסמת? גם על זה היה למפורסמים מה לומר. "זה נכון שאומרים שתל אביב היא סוג של בועה, אבל אין בזה שום דבר שלילי", סיפרה בוגנים. לעומתה, מלכת היופי במיל' לינור אברג'יל, לא מאמינה בהגדרות,"כולנו אותו דבר אם אנחנו נבחר להסתגל על כל הטוב ולא על הרע אולי היינו מצליחים לבנות פה משהו".


וואלה! סלבס לא מאמינה בהגדרות, אבל זה רק בגלל שהיא לא החליטה עדיין אם היא גבר או אישה, הומו או לסבית, מזרחית או אשכנזיה, כונפה או כוסית. טוב נו, היא כונפה.


רכלו על התקרית של בוזגלו וחצרוני בפייסבוק

השקה מוטי רייף. צילום: אסף לב, יחצנים,
"מתעבת את זה". שירלי בוגנים/צילום: אסף לב, יחצנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully