וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה מודה: "הייתי מושפלת ובכיתי בחדר אחרי הנפילה"

שירות וואלה! סלבס

18.3.2015 / 13:14

מי אמר שנשים חזקות לא מזילות דמעה? מדונה חשפה שאחרי שנפלה בדרמטיות בשידור חי מול מיליונים, לא התייחסה למכה שחטפה בראשה. מלכת הפופ הרגישה מושפלת וזעמה עד בכי, על עצמה. וואלה! סלבס גלימה

ספלאש

מלכת הפופ היא אחת הנשים החזקות בעולם, אבל זה לא אומר שלילדות גדולות אסור לבכות - במיוחד כשגברת כמו מדונה זועמת. על עצמה, כפי שחשפה השבוע בראיון מיוחד בתכנית של אלן דג'נרס.

למרות שחטפה זבנג בראשה, כשנפלה מהבמה במהלך הופעה עם הלהיט "Living For Love", במהלך טקס פרסים נוצץ, המשיכה להופיע כשהיא "האדם הכי זועם בעולם". עכשיו, חושפת אחת הנשים החזקות בעולם, שרגע לאחר ההופעה היא הגיעה לחדרה ופרצה בבכי, אבל לא בגלל המכה הכואבת.

הפופסטאר, שמופיעה במהלך השבוע הנוכחי בתכנית האירוח של המנחה המצחיקה, שיחזרה מול המצלמות את רגעי האימה שחוותה בחודש שעבר, במהלך ההופעה שלה בטקס פרסי ה"בריטס" בלונדון - אז הקשר בגלימה שלבשה לא נפתח אלא התהדק יותר, מה שגרם לכך שנמשכה אחורה בכוח בצווארה, חטפה מכה בראש ואז קמה והמשיכה את השואו - והכל בשידור חי מול מיליוני בני אדם בעולם.

עוד סיפורי סלבס:
החבר של מיילי סיירוס בגד? "שוורצנגר הרוס מהשמועות"
מה! מדונה זוכה בתואר התחפושת ההזויה ביותר
ביקור סודי: נטלי פורטמן מבלה בישראל

מדונה. ספלאש
כך זה קרה, כשמשכו את מדונה/ספלאש
מדונה. ספלאש
הו, הגלימה הזאת!/ספלאש

"לא נפלתי", הבהירה מדונה, "נמשכתי על ידי הרקדניות שלי... זו לא אשמת אף אחד, אבל אם מישהו צריך לספוג את האשמה זו אני, בגלל שינוי של הרגע האחרון בהופעה", הסבירה ואמרה שניסתה להרים את הגלימה הכבדה שהיתה קשורה חזק מדי לצווארה מעל לראשה בייאוש, אבל לא הספיקה ולכן פשוט התגלגלה לאחור במדרגות שעל הבמה.

"הלכתי לחדרי ובכיתי מרוב ההשפלה - לא בגלל שכאב לי. שום דבר לא כואב לי. זה הדבר הכי מוזר בעולם, אני פשוט קשה עם עצמי", אמרה והוסיפה, "כשחזרתי לחדר המלון לא בכיתי בגלל הכאב, בכיתי מתוך כעס... רציתי להתחיל את ההופעה מחדש, כי בשניות שאחרי הנפילה אנשים ראו את המטאדור הזועם ביותר בעולם".

אחר כך, הזמרת שמקדמת בימים אלה את האלבום החדש "Rebel Heart", התייחסה גם להאשמות של מעצב הגלימה הדרמטית, ג'ורג'יו ארמני, שאמר כי התקלה קרתה בגלל ש"מדונה היא אישה קשה מאוד" והתעקשה לפתוח את הגלימה בעצמה, מלכת הפופ הגיבה לדברים בשתי מילים בלבד: "בולשיט טוטאלי". אופסי, ביצ'ז.


וואלה! סלבס בוכה בלילות, כשהיא מבינה שאף אחד לא מוכן לישון איתה במיטה. זאת לא אשמתה שלא החליפה מצעים כבר חצי שנה.


רכלו על מדונה הבוכה בפייסבוק

אאוץ'

ארמני מאשים: "מדונה אישה קשה מאוד"

לכתבה המלאה
מדונה. ספלאש
סיימה מנצחת, אבל אז בכתה. מדונה/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully