וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב חדשות 10 יוצא מהארון

15.3.2015 / 9:43

אחרי אין ספור שמועות על הנטייה המינית שלו ושמועה על רומן מפורסם עם חבר הכנסת שעדיין בארון - הפרשן הכלכלי של חדשות 10, מתן חודורוב, יצא מהארון בראיון. וואלה! סלבס ויטרינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש. מתן חודורוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

יציאות מהארון של אנשים מפורסמים הוא ללא ספק דבר מבורך. לכן אתם יכולים רק לתאר את השמחה של וואלה! סלבס, כשגילתה הבוקר (א') שהכתב הכלכלי של חדשות 10, מתן חודורוב, החליט לצאת מהארון בראיון מיוחד.

בסוף השבוע הקרוב יתפרסם ראיון עם חודורוב ב'ידיעות אחרונות', בו הוא מספר לעולם כולו על נטיותיו המיניות ועל כך שידע שהוא הומו כבר בגיל 14. חודורוב מסביר בראיון על כך שהוא לא מאמין ביציאה מהארון, אלא ברצון שלו לחיות את חייו בצורה רגילה כמו כל אדם אחר.


רוצים לקרוא עוד רכילות?
בן או בת: למה מצפים רמי קליינשטיין ואלכס אילן?
החופשה הרומנטית של אור דניאל

בנוסף, מתייחס הכתב הכלכלי לשמועות על הרומן שכביכול ניהל עם חבר הכנסת שנמצא עדיין בארון. לא מזמן זעקו כותרות העיתונים בעקבות העובדה שישנו חבר כנסת השייך לקהילה הגאה, אך מסרב לצאת מהארון ולהצהיר על נטיותיו המיניות.

לא מעט ויכוחים היו בנושא, האם נכון להוציא אותו בכח, או שמא העובדה שהוא בארון לא אמורה להשפיע על הקריירה הפוליטית שלו. מאוחר יותר, החלו לצוץ שמועות על כך שאותו חבר כנסת מנהל רומן עם חודורוב. עכשיו רק נותר לחכות לראיון ולראות האם אכן היה רומן.


וואלה! סלבס רצתה לצאת מהארון, אבל היא לא הצליחה להיכנס אליו מלכתחילה.


רכלו על היציאה מהארון של מתן חודורוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully