וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה: ג'ניפר אניסטון ואנג'לינה ג'ולי נפגשות ומתעלמות

שירות וואלה! סלבס | צילום: gettyimages

18.1.2015 / 13:22

האקסית של והאישה של נמנעו עד כה ממפגש תחת קורת גג אחת, אבל בסוף השבוע נפגשו השתיים בטקס פרסים. ולא, הן לא אמרו שלום האחת לשנייה. מה חשבתם? וואלה! סלבס איגנור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה שיותר רחוק!/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוף השבוע הזה היה סוער במיוחד בהוליווד, אחרי הסולחה של קים קרדשיאן וביונסה - וואלה! סלבס חשבה שהכל אפשרי, כן, אפילו סולחה בין אנג'לינה ג'ולי לג'ניפר אניסטון. אז זהו, שיש גבול למה שגם כוכבות הוליווד מוכנות לעשות בשביל עוד כותרת.

אחרי חמש שנים, בהן נמנעו שתי הכוכבות ממפגש משותף, בסוף השבוע האחרון זה סוף סוף קרה בטקס בחירת מבקרי הקולנוע של הוליווד, אליו נהרו לא מעט שחקנים ושחקניות מהביצה העולמית. בין הנוכחות באולם - מצד אחד: האישה של בראד פיט - אנג'לינה ג'ולי, שהגיעה בלי הבעל התומך (הוא כנראה הבין מה טוב לו). מהצד השני: האקסית המיתולוגית של אותו פיט - ג'ניפר אניסטון, עם הארוס התומך.

רוצים עוד רכילות?
הטיול המפתיע של אלירז שדה ואילנית לוי
יאללה סולחה! הבילוי הלילי של קים קרדשיאן וביונסה

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. GettyImages
מצד אחד: ג'ני וג'סי/GettyImages

אז נכון, שכולם היו רוצים לראות תמונה משותפת של צמד הצ'ילבות מתחבקות ומתנשקות להן אל מול המצלמה, אבל היי, כנראה שבהוליווד לא שמעו על יום כיפור, וסולחה - לא ממש נרשמה באולם. להפך, מפיקי הטקס כנראה הבינו שלא כדאי להם להתעסק עם שתי הנשים החזקות, ומיקמו אותן רחוק אחת מהשנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
מצד שני: אנג'י/GettyImages

בהוליווד, כמו בהוליווד, לא ויתרו לשתיים, ושאלו את אניסטון איך זה הרגיש? היא, בתגובה, החליטה לענות כמו שרק היא יודעת ופירגנה לסרט של ג'ולי: "אני חושבת שלאט לאט זה יגיע לסיומו", ענתה, "הסרט כל כך יפה ונפלא, (ואנג'י) עשתה עבודה מדהימה. אני חושבת שכדאי שאנשים יפסיקו עם הבולשיט הטיפשי והקטנוני הזה ויחגגו עבודה טובה. זה פשוט מעייף וישן. זה כמו נעל עור ישנה".

וואלה! סלבס מתה על נעלי עור ישנות. בעיקר כאלו שהיא קונה בתחנה המרכזית הישנה.

מה דעתכם על הסכסוך של השתיים? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully