וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולחה! הבילוי הלילי של ביונסה וקים קרדשיאן

שירות וואלה! סלבס | צילום: SPLASH

18.1.2015 / 0:27

אחרי שהבריזה מהחתונה שלה, נראה שמלכת הדבורים ומלכת הטראש החליטו לשים את המשקעים מאחוריהם ויצאו ביחד עם הבעלים שלהם לבילוי משותף באל איי. וואלה! סלבס בדוח או בסיבוב?

קים קרדישאן, ביונסה. splash
יש! הצלחתי בסוף! קים וקניה/splash

תעצרו את הכל: ההיסטוריה מכה שנית! אם חשבתם שאי אפשר לפתור את הסכסוך במזרח התיכון, נראה שאחרי הסולחה הבאה - הכל אפשרי. כן, אם ביונסה וקים קרדשיאן יכולות להשלים, גם ישראל יכולה לחתום על הסכם שלום עם הצד הערבי.

בסוף השבוע האחרון, צמד הצ'ילבות, מלוות בבעליהן, קניה ווסט וג'יי זי (שהם במקרה גם החברים הכי טובים), הגיעו למועדון לילה באל איי, שם בילו את רוב הערב ביחד. למרות שעדיין אין עדויות מהבילוי עצמו, שני הזוגות נצפו כשהם עוזבים את המקום בזה אחר זה, בהפרש זמן קצר.

קים קרדישאן, ביונסה. splash
המלכה מסתירה את פניה. ביונסה/splash

כאמור, מדובר באירוע יוצא דופן, שכן בינסה וג'יי זי בלטו בהיעדרם מחתונת השנה של קרדשיאן וקניה ווסט, שנחשב לחברם הטוב של הזוג המלכותי. השמועות, באותה תקופה, דיברו על כך שקווין בי פשוט סרבה להיות חלק מהקרקס התקשורתי סביב החתונה ולא היתה מוכנה שיצלמו אותה לתכנית של הקרדשיאנס. עם זאת, שמועות אחרות גרסו כי מיס קרטר ומיס קרדשיאן פשוט לא מסתדרות האחת עם השנייה. או במילים אחרות: ביונסה לא חושבת שהיא באותו המעמד כמו קים קי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קים קרדישאן, ביונסה. splash
והבעל. ג'יי זי/splash

בסוף השבוע, כאמור, הסכסוך הגדול הגיע לסיומו כששני הזוגות יצאו לבלות ביחד ונראו שמחים מתמיד. עם זאת, נראה שביונסה פחות התלהבה מנוכחות הצלמים במקום ומיהרה להסתיר את פניה ולהיכנס מהר לוואן השחור שחיכה לה ביציאה מהמקום.

וואלה! סלבס הסכימה לעשות סולחה עם האחות החורגת שלה, אחרי שזו גמרה לה את כל החומוס בחתונה של דודה תקווה.

ביונסה, קניה ווסט. GettyImages
לפני הסכסוך. קים, קניה, ג'יי זי וביונסה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully