וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי בוהדנה: "יעל בר זוהר צריכה למצוא שק חבטות אחר"

7.1.2015 / 0:01

גיא זוארץ יעלה בפסח על במת מחזמר חדש - אבל עד אז יטוס לצילומים בחו"ל, כשאשתו ההריונית בבית. איך מירי בוהדנה מציעה ליעל בר זוהר להעביר את התקופה הרגישה ואיך תחלוק במה לצד דיווה אחרת - מאיה בוסקילה? וואלה! סלבס גלות

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: אביתר חלימי

כמה הורים רבים ברחבי הארץ, גם גיא זוארץ, מאיה בוסקילה ומירי בוהדנה, עוד לא הספיקו להתאושש כראוי מההמולה של חג הסופגניות ומחזות הזמר לכל המשפחה - חנוכה. אולי זו הסיבה, שהסכימו להשתתף במחזמר החדש "נסיך מצרים", שיופק במיוחד לתקופת חופשת חג הפסח הארוכה, בכיכובם של השלושה.

צוות השחקנים, בהם גם רינת גבאי, מיקי קם וניקי גולדשטיין, התכנסו השבוע לכבוד צילומי הדמויות שיגלמו על פי סיפורו התנ"כי של משה רבנו VS פרעה. בין הפלאשים על הסט, זוארץ לא הפסיק לפטפט על ההריון השלישי של רעייתו הנוצצת, יעל בר זוהר, שעתידה להביא לעולם אחות לשני בניהם הבוגרים של הזוג - רגע אחרי פסח. אז מה הוא חושב על התפקיד החדש של חייו, כאבא לילדה? "המשפחה ממשיכה להתקיים, חיים את החיים", השחקן מספר.


עוד סיפורים נוצצים:
האם דפנה דה גרוט עוזבת הארץ
מי פרשה במפתיע מ"הכוכב הבא"?
משתגעת על בנג'י: קמרון דיאז התחתנה

גיא זוארץ, רינת גבאי. רונן אקמן,
בני ישראל, היכונו. גיא זוארץ עם רינת גבאי/רונן אקמן

עד שיגלם את מוזס המפורסם, יזוארץ יספיק לטוס לצילומי שתי תכניות ריאליטי (!) מעבר לים, זאת למרות שאשתו האוהבת תטפח בבטנה את התוספת החדשה למשפחה. האם זה נעשה באופן מכוון, בדומה לנסיעות שעשה כמנחה "הישרדות" בשני ההריונות הקודמים של הזוג? "אממ, כמעט", הסביר במבוכה, "תמיד קשה לעזוב, גם כשעוד לא היו ילדים ועל אחת כמה וכמה עכשיו, כשיש שניים והם כבר גדולים ומביעים רגשות. אבל עם האלקטרוניקה היום מרגישים אותך פחות או יותר, רואים אותך. חוץ מזה זו העבודה של אבא שלהם, זה חלק מהחיים".

בוהדנה, שתבלה לצדו על הבמה, חוותה הריונות כשבן הזוג שלה בבו קובו שהה זמן רב בחו"ל - לכן היא שמחה לחלוק טיפ עם האב העסוק ולאם הננטשת (בערך!). "בבו, במשך כל 12 השנים האחרונות, נסע לחו"ל, ככה שאני די רגילה למציאות הזו. אבל אני לא מתכננת הריון בזמן הקרוב", היא מסבירה בחיוך. "יעל תצטרך למצוא שק חבטה אחר להוציא את העצבים של ההריון. לא חסרים עצבים, יש המון רגש וצריך חיבוק, נשיקה, צריך מחמאות. אז היא תמצא מישהו כזה. במקרה שלה תהיה בטח אמא או אחותה או חברה טובה, אני סומכת עליה".

קולולולו

יב"ז וגי"ז בהריון שלישי

לכתבה המלאה
מירי בוהדנה, גיא זוארץ, רינת גבאי. רונן אקרמן,
עצות של אמא. גיא זוארץ עם מירי בוהדנה ורינת גבאי/רונן אקרמן

זוארץ עצמו, כבר חושב על המתנות שיצטרך להביא לבניו הגדולים ואמם, מהבילוי שלו מעבר לים. "כמובן שזה יעלה לי, ברור", מסביר נסיך מצרים, "בכל מיני מונומנטים מקומיים מהמקום שאליו אסע". בוהדנה, מבהירה שבתור אמא היא עסוקה כבר עכשיו בזמן ההיעדרות שלה מהבית בתקופת ההופעות. "הבן הגדול שלי יגיע להיות איתי הרבה, אבל הוא יהיה חלק מהקאסט מאחורי הקלעים. לגבי הקטנים, זה לא יהיה קל", מספרת היפהפייה, שתופיע במחזמר שיצרו משה קפטן ועידו רוזנברג.

את התפקיד של בוהדנה בתור בת פרעה היפה, היא תחלוק במהלך ההופעות יחד עם בוסקילה. האם מדובר בקרב דיוות בסגנון מצרים העתיקה? "זה יוצא במקביל 'משחקי השף' ויהיו הרבה ימים שלא אוכל להופיע ומאיה תחליף אותי. היא תיסע לרחוקים ואני לקרובים", היא מספרת בלחש. לעומתה, בוסקילה מלאה בפרגון לקולגה שלה, "מירי זמרת טובה יותר, ברור. יש בה קלאסיות וחן והיא שרה לא רע. די נו, זו בוהדנה", היא אומרת.

"הלוואי והייתי שרה עשירית מכפי שמאיה שרה, היא זמרת מדהימה", מבהירה הדוגמנית בחזרה. "אני לא שחקנית אלא מביאה את עצמי לבמה. לא למדתי משחק ואני לא מתיימרת להיות שחקנית". רגע, אבל כאשר וואלה! סלבס בחנה מי תופיע בפרמיירה הנוצצת והאם יהיו מכות על הבכורה, מירי סיפרה ש"אולי כמה משיכות שיער". ברור, בוהדנה, ברור.


פעם כשביקרה במצרים, וואלה! סלבס בילתה פעם 40 יום ו-40 לילה בתוך פירמידה נטושה. עד שמישהו נזכר שהיא שם והגיע לחפש אותה.


רכלו על גיא זוארץ כמשה רבנו בפייסבוק

מאיה בוסקילה, מירי בוהדנה. רונן אקמן,
קרב דיוות? בוהדנה ובוסקילה באותו התפקיד/רונן אקמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully