וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליקוקים! הכוכבים מקבלים את השנה החדשה בנשיקה

וואלה! סלבס

1.1.2015 / 13:58

העולם חגג את כניסתה של 2015 בזיקוקים - אבל איך הביצה המקומית ציינה את השנה האזרחית החדשה? רותם סלע בערב בנות, ניקול ראידמן משפחתית ועומר אדם בחו"ל - הכל באינסטגרם. וואלה! סלבס פוטוגנית

צילום מסך

המפורסמים נהנים לתעד את עצמם לאורך כל השנה - אבל כשמודבר בערב חגיגי כמו זה שבו העולם קיבל את השנה האזרחית החדשה, התמונות לוהטות אפילו יותר. הנה כמה מהרגעים הגדולים של הכוכבים המקומיים אמש, כפי שחשפו ברשת.

ממש כמו שעשה אייל גולן יחד עם הגברים שלו - גם רותם סלע, יעל גולדמן וגל גדות בילו בערב בנות מלא שיק. בדיוק באותה שעה שבה ניקול ראידמן ערכה חגיגה משפחתית, יחד עם מיכאל צ'רנוי ובתם מישל, פלוס חברים שבאו להתארח באירוע שקט ואינטימי.

ברחבי העיר הגדולה חגגה הסינגלית הטרייה דנה פרידר במסיבת בית עם חברים, ירדן הראל בילתה עם החברות אליאנה תדהר ומאיה ורטהיימר, מיה דגן פרסמה סלפי אלכוהולי במיוחד, אשת הטלוויזיה אמירה בוזגלו דרשה משנת 2015 להרים, ואסתי גינזבורג ההריונית דגמנה עם עדי קייזמן תמונה משותפת מחוייכת.


עוד חגיגות סלבס:
סודי בהחלט: החגיגה הפרועה של אייל גולן
גם ארז טל ואשתו חוגגים את השנה החדשה יחד
אין כמו בבית: גל גדות ומורן אטיאס מקבלות את 2015

סילבסטר אינסטגרם. צילום מסך
סילבסטר אינסטגרם/צילום מסך

עוד זוגות רומנטיים היו מלי לוי ושמעון גרשון, שדפקו פוזה משותפת, קרן פלס ונועם טור בתמונה אינטימית, יעל בר זוהר קיבלה את חצות בנשיקה עם בעלה בר המזל, גיא זוארץ ואפרת גוש פרגנה סלפי רטוב עם ארוסה, המו"ל יובל סיגלר.

מי שבחר לחגוג מעבר לים היו עומר אדם ובת הזוג מעיין (בחגיגה לבנה במונקו), כששלומי שבן ויובל שרף חגגו כמו שצריך באכילת פיצה באיטליה (אין כמו פחמימות בכדי לפתוח את השנה הקרובה). את הבוקר שאחרי פלוס האנגאובר - בחרו לציין לירון ויצמן ההריונית וימית סול עם הבעלים שלהם, כל אחת בנפרד באמבטיה. רטוב!


וואלה! סלבס לא יצאה מהבית, כדי לא להעלים לציבור את שמחת החיים.


רכלו על החגיגות של הסלבס באינסטגרם גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully