וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי מספרת: "נדבקתי באבעבועות רוח"

שירות וואלה! סלבס

14.12.2014 / 0:27

לא יאמן, אנג'לינה ג'ולי היא אנושית אחרי הכל. בסרטון מיוחד שפרסמה, מספרת הכוכבת שהיא תחמיץ את אירועי הקידום של סרטה החדש - כי נדבקה באבעבועות רוח. וואלה! סלבס נאחס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בראד, אל תתקרב אליי!". אנג'לינה ג'ולי מספרת על הגירודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדמה שאם יש דבר אחד שאנג'לינה ג'ולי הייתה רוצה, הוא שחודש דצמבר הארור יגיע לסיומו. מה שהחל בדליפת המיילים של חברת "סוני", שם נחשף שמפיק על קרא לשחקנית המצליחה "חסרת כשרון מפונקת", המשיך בכך שתא הכתבים הזרים בהוליווד התעלם לחלוטין מסרטה האחרון כבמאית ולא העניק לה מועמדיות בטקס "גלובוס הזהב" (תוך כדי שהוא מפנק את הנמסיס שלה, ג'ניפר אניסטון במועמדות לפרס). עכשיו הקארמה מראה לג'ולי את הצד המכוער שלה - כאשר הכוכבת מודה בסרטון יוטיוב שחלתה באבעבועות רוח. באסה.

ג'ולי בת ה-39, הקליטה סרטון וידאו בו היא מספרת למצלמה על כך שהיא נדבקה במחלה ולכן לא תוכל להגיע לאירועים הקרובים המקדמים את סרטה החדש "לא נשבר", שאותו ביימה ובשבועות האחרונים הייתה עסוקה בקידומו ברחבי העולם. "אני רוצה להבהיר ולהיות כנה בנוגע לסיבה שבגללה אחמיץ את האירועים המקדמים את הסרט בימים הקרובים. גיליתי אתמול בלילה שאני חולה באבעבועות רוח", הודתה ג'ולי, תוך כדי שהיא מישירה מבט למצלמה ועל פניה וגופה נראים סימנים דהויים של הפצעים המגרדים.


רוצים עוד חדשות חמות?
הנשיקה הנשית של טהוניה ומירי מסיקה
רן שריג ישן בעירום ליד טל ברודי
הרשימה: כמה יעלה לכם לילה עם יעל בר זוהר?

בהמשך הסרטון, מספרת אשתו של בראד פיט איך היא תעביר את הימים הקרובים. "אני אשאר בבית, אתגרד ואתגעגע לכולם. אני לא מאמינה, כי הסרט הזה חשוב לי כל כך". את הסרטון סיימה בגיחוך על מצבה הרפואי וחזרה על כך שהיא לא מאמינה שזה קורה לה - "אבל אלה החיים, אני שולחת את אהבתי ומקווה שהכל ילך כשורה". היוש, קרן פלס.

ג'ולי כידוע היא אם לשישה ילדים, עליהם תצטרך לשמור מפני הדבקות במחלה המגרדת והמציקה. וואלה! סלבס עדיין בשוק שגברת ג'ולי נדבקה במחלה כי היא הייתה בטוחה שרק בני אנוש מסוגלים להדבק בה, לכן המלצתה לכוכבת היא לנתק את הטלפון ולהחליף מזוזות בבית, ואז גם לשבת מתחת לפוך ולהירגע עם מרתון כיפי של הקומדיה "חברים" בטוח יעזור.


וואלה! סלבס נדבקה בגיל שש באבעבועות רוח או שהיא סתם חולת רוח.


רכלו על המחלה של אנג'לינה ג'ולי בפייסבוק

אופסי

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט נתפסו במריבה סוערת?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תהיי בריאה ותבקשי מבראד שימרח אותך כל לילה. אנג'י חולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
אומרת שלום לחיי החברה בימים הקרובים. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully