וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כמה יעלה לכם לילה עם יעל בר זוהר?

12.12.2014 / 0:30

המפגש של ביונסה והנסיך וויליאם, התביעה נגד יעל אבקסיס, ההריון של אור גרוסמן וכמובן המחירון הגדול של מפורסמי ישראל. קבלו את כל הסיפורים הלוהטים של השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן בימוי: דובי קליין

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד פותח מפגש הצמרת של כל הזמנים. כזה שאפילו השיחות בקאמפ דיוויד נראות צולעות לידו. ככה זה כשנסיך פוגש מלכה פוגשת דוכסית פוגשת ראפר. הבנתם? בכל זאת, לא בכל יום הנסיך וויליאם ואשתו הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, פוגשים במלכת הדבורים ביונסה ובעלה הראפר ג'יי זי. הרביעייה הלוהטת התרחשה על הפרקט במגרש הביתי של הזוג המוזיקלי, כשעל הכל משקיף החבר דיוויד בלאט - שקבוצתו ניצחה את הקבוצה של ג'יי זי.

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון, ג'יי זי, ביונסה. ספלאש
היוש! ביונסה וג'יי זי עם הנסיך והדוכסית/ספלאש

במקום הרביעי נמצא מישהו שלא יענוד חמסה כמו של ג'יי זי. למה? כי איזו כוכבת מפורסמת החליטה לפטר אותו ולא לשלם לו פיצויים. כנראה שיעל אבקסיס שכחה שגם היא או לפחות החברים שלה לתעשייה התחילו את דרכם כמלצרים, בשביל לממן את לימודי המשחק. אחרת איך תסבירו את העובדה שבימים אלה היא והשותפים שלה למסעדת 'ברנר 2', נתבעים על ידי עובד אריתראי, שטוען כי הוא פוטר מהעסק ללא הודעה מוקדמת וכי לא שולמו לו פיצויים. בנוסף, טוען אותו עובד, כי הוא הועסק בתנאים מבישים ונאלץ לעבוד עשר וחצי שעות ביום ללא הפסקה. מי אמר מחאה ולא קיבל?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יעל אבקסיס. רפי דלויה
אדוני השופט. יעל אבקסיס/רפי דלויה

כעת מגיעה רווקה לוהטת שסוף סוף מצאה מישהו שכבש את לבה. אה רגע, מה זה? הוא אקס של כוכבת אחרת? אופסי. נטלי דדון, דוגמנית , אושיית סטייל ומעצבת אופנה לפרקים, נמצאת כבר לא מעט זמן בשוק הפנויים פנויות. הנה, רצה הגורל ודדון מצאה לעצמה אהבה חדשה - איש עסקים עשיר ומקושר. אבל, מישהו שכח לספר לכם שאותו בחור, תמיר ויצמן שמו, יצא לאחרונה עם דוגמנית אחרת. אחת, מורן אטיאס. טלנובלה בע"מ גרסת המציאות.

נטלי דדון. ניר פקין
בהצלחה. נטלי ותמיר/ניר פקין

נעבור למקרה הרבה יותר מסובך. זוג נשוי, שהתגרש, הכיר בני זוג חדשים, התארס, ונכנס להריון. אפשר קצת סדר?! היא: אור גרוסמן, אחת הדוגמניות השוות בביצה. הוא: לני שפורן, איש עסקים עשיר. הם: התחתנו לפני שנה וארבעה חודשים באחת החתונות המפוארות שידעה הביצה המקומית. ואז לאחר מספר חודשים התגרשו בקול תרועה גדול. שמונה חודשים אחרי, היא: אור גרוסמן, אחת הדוגמניות היותר שוות בביצה מאורסת לג'ימי דיינר. הוא: לני שפורן איש עסקים עשיר וממולח מאורס לדנה ברזילי. אה כן, סתם בשביל הטוויסט (כאילו ולא היה ממנו מספיק) - גרוסמן גם נמצאת בשלבי הריון ראשונים. שמח בביצה!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. אור גרוסמן ולני שפורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

את המצעד מסיימת ידיעה שתגרום לכם לרוץ ללמוד משחק או לפחות לנסות להתקבל לתכנית ריאליטי. תהיתם פעם כמה יעלה לכם לילה עם יעל בר זוהר, עפר שכטר או יעל גולדמן? הגיע הזמן לגלות. רוצים לבלות לילה עם אסי עזר? לא, סוטים! לא במיטה! סתם לבלות איתו. אין בעיה תכינו את המזומנים, כי לילה איתו יעלה לכם בין 10 ל-15 אלף שקלים. עם בר זוהר? 8,000 שקל. ומה לגבי שכטר, אושרי כהן או איתי תורג'מן? על כל אחד מהם תאלצו להיפרד בסכום של כ-5,000 ש"ח. אגב אם אתם לא ממש עשירים, אתם יכולים להסתפק בחן אמסלם, רוסלנה רודינה או גולדמן שגובות באזור ה-3,000 שקלים. כן, מסתבר שהמפורסמים גובים תשלום עבור הגעה לאירועי יח"צ ולא סתם תשלום, אלא כמה אלפים טובים של שקלים חדשים. תמו עידן המתנות, ברוך הבא עידן הקאש!


וואלה! סלבס תשלם לכם כדי שתיקחו אותה. לכמה דקות. נו?


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה זה עולה? הסלבס מקבלים תשלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully