וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: צאו לאלמה דישי מהתחתונים

21.11.2014 / 0:25

האחות הקטנה של ביונסה, ניקול ראידמן, ציון ויאנה, ג'קי אזולאי ואלמה דישי - כולם מחכים לכם ברשימה, עם כל האירועים הלוהטים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחת בקול ששון וקול שמחה ביונסה, או יותר נכון האחות הקטנה שלה, סולאנג', או יותר נכון הפנים המנופחות שלה. שנה לא קלה עברה על הגברת עם האפרו. אם לא די בכך שהיא צריכה לחיות בצל האחות הגדולה, סולאנג' הפכה לאחד האנשים השנואים בתבל אחרי שהרביצה לג'יי זי בתקרית המעלית המפורסמת בעולם. אם לא די בכל זה - גם ביום חתונתה נראה שהמזל לא האיר לה פנים (תרתי משמע) ודווקא ביום החשוב בחייה, צצה על פניה פריחה. לצערה, הצלמים הצליחו לתפוס כמה פריימים לא מחמיאים במיוחד.

סולאנג' נואלס. צילום מסך
פני צלקת. סולאנג' נואלס/צילום מסך

במקום הרביעי נמצאת עוד מלכה. דיווה אמתית, שלא מתעסקת בטפל. להיפך, היא יודעת מה טוב לה. יש לי גוצ'י וגם פוצ'י ודיור. אולי רובכם לא יודעים מה אומרים השמות האלו, אבל עבור הגברת ניקול ראידמן - מדובר בחברים הטובים שלה. כן, גוצ'י ופוצי, למקרה שלא ידעתם הם שמות של המעצבים הנחשבים בעולם, שמבקרים לא מעט בארונה של המעושרת. השיר, שנכתב במסגרת המחזמר 'עמי ותמי', תפס מהר מאוד את מקומו של שיר הסלפי המפורסם, ועורר לא מעט הדים. טוב נו, בכל זאת מדובר בראידמן, לא חשבתם שלא תהיה שערורייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניקול ראידמן. אלכס ליפקין,
יש לך גם דיור? ניקול ראידמן/אלכס ליפקין

כעת לזוג שאחרי לא מעט מכשולים יצעד בקרוב אל עבר החופה וישבע אמונים האחד לשנייה. סוף סוף זה קורה. יאנה יוסף לבשה בגדים ארוכים, למדה משפטי תלמוד והצליחה לשכנע את הרבנים של מדינת ישראל שהיא כשרה למהדרין! עכשיו, היא סוף סוף יכולה להתחתן עם בחיר לבה ציון ברוך. החתונה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! סלבס, תערך ב-21.12 במלון דיוויד אינטרקונטיננטל - ותכלול לא מעט אורחים מפורסמים ונוצצים. אתם תהיו שם?

ציון ברוך יאנה יוסף. ניר פקין
מזל טוב. ציון ויאנה/ניר פקין

מפה לשם, הגענו כבר למקום השני, שם נמצאת מישהי שלא ממש היתה מרוצה מהמראה שלה, אז היא החליטה לטפל בזה בצורה הכי מקורית שיש - תכנית ריאליטי, אין מה לומר. החיים של ג'קי אזולאי לא משעממים. אחרי שהדהימה את כולם בסודות הבישול שלה, והכניסה את כולכם לתא המשפחתי הקטן, עכשיו הדתייה הכי מתוקה בתעשייה, חוזרת למסך הקטן בסדרת ריאליטי במסגרתה היא תעבור ניתוח שאיבת שומן. אל תטעו, את הצעד המשמעותי הזה הגברת אזולאי לא עשתה בשביל הפאן, אלא למען אמה שרצתה לעבור מתיחת פנים.

ג'קי אזולאי. ניר פקין
מאיפה את שואבת מאמי? ג'קי/ניר פקין

כעת, אל המקום הראשון הגיעה מישהי שלעומת ג'קי, לא ממש מזיז לה כל השיט של המראה החיצוני. קבלו אותה במלוא הדרה. כן שמנה, לא שמנה, כן מכוערת, לא מכוערת, כן דוגמנית להלבשה תחתונה או לא - למי אכפת! יותר נכון, למי לא אכפת? והתשובה היא לאלמה דישי. הכוכבת ההורסת שנבחרה לאחרונה לדגמן הלבשה תחתונה, עוררה לא מעט הדים בעקבות המבנה הפיזי שלה. לה, אגב, זה לא ממש מזיז. למה? כי היא מקבלת את עצמה כמו שהיא.


גם וואלה! סלבס מקבלת את עצמה כמו שהיא: שמנה, מכוערת, כונפה, מחוצ'קנת, קרחת, מסריחה וסובלת מריח רע מהפה. הכי חשוב שהיא יפה מבפנים. סתם, גם זה לא.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully