וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת והחבר עברו דירה יחד

וואלה! סלבס

30.10.2014 / 0:02

אחרי חודשים של חיפושים מתמשכים, מצא הזוג הכי גאה בביצה את קן החלומות החדש שלהם. אל תנסו להגיע, זה כולל שומר בלובי - אה כן, וגם בריכה וג'קוזי עבור סקעת. וואלה! סלבס יוקרתית

עידן רול, הראל סקעת. אור גפן,
רגע, באיזה קומה? עידן רול והראל סקעת/אור גפן

אם אתם גרים באחד ממגדלי היוקרה החדשים בשכונת צמרת שבתל אביב, ויוצא לכם להיתקל בהראל סקעת או בבן הזוג הלוהט עידן רול במעלית, בחניון או בבריכה של הבניין שלכם - אל תחשבו שמדובר בביקור אורח. הזמר והדוגמן הצמוד שלו, שכרו דירה בבניין המגורים היוקרתי.

כבר קראתם כאן על כך שהשניים מחפשים דירה חדשה, אליה יעברו ביחד, לאחר שלוש שנים בהן חיו בדירות נפרדות. עכשיו, אפשר סוף סוף לבשר כי סקעת ורול מצאו את המקום המושלם עבורם - דירת שלושה חדרים מפוארת וחדשה, בבניין הכולל שומר בלובי, בריכת שחייה ואפילו ג'קוזי.


עוד סיפורים נוצצים?
דיווה : שירי מימון במופע דראג
רוני מאנה vs ניקול הלפרין, שוב!
תמיד אישה? אבא של קים קרדשיאן ממשיך במהפך

הראל סקעת, עידן רול. שוקה כהן
ארזתם לבד? זוג האוהבים סקעת ורול, מחוץ לקן האהבים/שוקה כהן

למזלם של בני הזוג הדביק, הם לא שילמו יותר מדי כסף למובילים - שכן הדירה החדשה ממוקמת מספר מטרים ספורים מהדירה הקודמת של סקעת. מה שאומר, שעל איכות לא מתפשרים וסקעת נשאר באזור המגדלים היוקרתי שבצפון הישן של תל אביב, ממש באותה שכונה בה גרים בר רפאלי ואייל גולן.

אם להאמין לפרסומים שונים, סקעת עלול לפגוש במעלית גם את אורנה דץ ואלירז שדה, שרכשו גם הם דירות באותו הבניין בדיוק, עוד בשלב תכנון הפרויקט. נו אולי עכשיו יהיה לו ממי לבקש סוכר במקום לרדת לסופרמרקט הצמוד.


וואלה! סלבס גם מתכננת לעבור לאותו בניין, קומת מינוס 1, יש שם אחלה מדחסים ואיוורור.


רכלו על הבית המשותף של סקעת ורול בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully