וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 הקפות: הדיאטות הגדולות של הסלבס

2.10.2014 / 16:49

שיאו של חג סוכות מגיע, ויחד איתו ההקפות המסורתיות של שמחת תורה. רגע לפני שתעלו שתרוצו עם ספרי תורה, וואלה! סלבס אספה כמה מפורסמים מקומיים שעשו כמה הקפות והשילו ממשקלם לא מעט קילוגרמים. וואלה! סלבס תוקעת שווארמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החטובה: רותם אבוהב

רצה למרחקים או רצה למטבח? הדיאטה שבחרה רותם אבוהב לבצע על גופה, אמנם קצת מריחה לא טוב, אבל לגמרי עושה את העבודה. האשה המצחיקה החליטה ללכת למכון דיאטה שמתמחה בחוקנים מכל מיני סוגים (כן, יש כמה סוגים לתענוג האנאלי הזה). אחרי מספר פגישות וטיפולים מעמיקים מאוד (היינו חייבים), אבוהב השילה ממשקלה 15 קילוגרמים ומתהלכת ברחבי העיר עם הגוף הדנדש והשדוף שלה.

מירי לא חסה: וואלה! סלבס עשתה פעם חוקן של גלידה, מילק שייק ועמבה, היא העלתה מזה 50 קילו והסריחה.

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החטוב: איציק כהן

רץ למרחקים או רץ למטבח? מהפך גדול נוסף שייך לדראגיסט לשעבר, הרקדן, השחקן והמצחיקן, שיום אחד קיבל פנייה מהמדריכה הקולית שלו, שסיפרה לו שכלתה ד"ר אילנית מילר היא מומחית לניתוח שרוול, שעוזרים להורדה במשקל. אחת עשרה חודשים לאחר הניתוח - כהן מתהלך לו קליל כנוצה ומינוס של חמישים קילו.

מירי לא חסה: וואלה! סלבס ניסתה לעשות ניתוח קיצור קיבה. זה לא עבד. אז היא עשתה ניתוח לקיצור ידיים שהן לא יגיעו לפה שלה. גם לא עבד!

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החטובה: ליהיא גרינר

רצה למרחקים או רצה למטבח? אחרי שהעלתה עשרות קילוגרמים, במהלך הלידה, והביאה לעולם את מייקל החמוד, נשארה הבלונדה האמריקאית עם עודפי משקל. מה עשתה? גרינר, שעלתה 18 קילו במהלך הריונה, הצליחה להוריד אותם ולחזור לגזרה דקיקה יותר בזכות הרבה כוח רצון, ספורט, תזונה נכונה, וכמובן הוויתור הגדול מכולם: החמצה של השקה אחת או שתיים במטרה להגיע למכון ולעלות הסטפר. אם לא די בכך, גרירנר אף עברה תהליך של המסת שומנים.

מירי לא חסה: אחרי שגרינר הורידה את המשקל המיותר, עכשיו וואלה! סלבס ממליצה לה להוריד את המשקל של אביבית בר זוהר מהגב שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החטובה: קרן פלס

רצה למרחקים או רצה למטבח? רגע אחרי שהביאה לעולם את בתה השנייה, לונה, הבינה פלס שהגיע הזמן לחזור לגזרה הקודמת שלה. בצעד חסר תקדים אמרה פלס ביוש לאהבתה הגדולה: הפחמימות, והחליטה להרשם לשיטת שומרי משקל, התחילה לספור נקודות, אימצה משטר ספורטיבי קשוח במיוחד שכלל אימוני TRXמפרכים, ואמרה חיש קל "להתראות" ל24 קילו מיותרים ולא נחוצים.

מירי לא חסה: היתרון - פלס קיבלה חוזה לפרסם את החברה עם חוזה שמן.
החיסרון - הפרידה הקשה בטח תוביל אותה לעבור מכתיבת שירים על בחורים כמו "איתי" ו"שמעון השכן" לכתיבת שירי געגועים על מאפים כמו "סמבוסק" ו"סמי האופה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החטובה: קייטלין רייטר

רצה למרחקים או רצה למטבח? זוכת העונה הראשונה של 'דה וויס' הפתיעה יום אחד את הברנז'ה המקומית כשהופיעה לאירוע השקה בגזרה יותר דקיקה וחטובה, מיד החלו לחשוב שמדובר בתסמונת של זוכי עבר או יוצאי תוכניות ריאליטי שהחליטו לקחת את המרדף לרזון צעד אחד קדימה. רייטר שללה על הסף, והסבירה שהסיבה לרזון הוא בסך הכל המעבר לתל אביב, שהכריח אותה לשכור דירה בבניין ללא מעלית ובקומה גבוהה, מה שגרם לה להעלות במדרגות יום יום ולהרזות עקב כך ולהשיל כמה קילוגרמים סוררים.

מירי לא חסה: מה שקטלין שכחה לציין הוא גם מחירי שכר הדירה הגבוהים ויוקר המחייה הכללי, שמאפשר לך למלא את המקרר בלחם וגבינה - מה שיגרום לכל אחד להרזות אפילו אם לא ירצה בכך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החטוב: דביר בנדק

רץ למרחקים או רץ למטבח? בדיוק כמו איציק כהן, גם דביר בנדק שיחק בסרט "סיפור גדול" - כנראה שהצפייה במסך הענק בגופתיהם, כשהם לבושים תחתוני סומו בלבד, עשו את שלהם וממש כמו חברו לסרט, גם בנדק החליט שהוא רוצה גם לעבור ניתוח לקיצור קיבה בדיוק אצל אותה הדוקטור שניתחה את כהן. חמישה חודשים אחרי הניתוח בנדק כבר היה מינוס של 40 קילו (והמונה סופר) פלוס שילוב של אימוני ספורט אישיים ותזונה נכונים.

מירי לא חסה: עוז זהבי, יהודה לוי ואביב אלוש: תשנו עם עין אחת פקוחה. יש חתיך חדש בעיר והוא גם מצחיק בנוסף לכל!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully