וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תקף את קים קרדשיאן על השטיח האדום?

שירות וואלה! סלבס

28.9.2014 / 10:27

מלכת הטראש והראפר שלה רק רצו להנות מתצוגה של אופנה עילית בבירת האופנה הצרפתית - עד שאדם מציק במיוחד ניסה לחבק את קרדשיאן מול המצלמות. התוצאה: קניה שכר מאבטחים. וואלה! סלבס תחמושת

קים קרדשיאן, קניה ווסט. ספלאש
"האני, תגני עליי!". קים קרדשיאן עם קניה ווסט/ספלאש

לא משנה לאן תגיע קים קרדשיאן, תמיד תתחולל סביבה מהומה כזו או אחרת. המשפט הזה נכון בדרך כלל, בעיקר בזכות צלמי הפפראצי שמציקים למלכת הריאליטי טראש או בשל העבודה שהיא נוהגת להעביר את מרבית זמנה כשהיא שוכחת את החזייה המרגשת בבית - אך הפעם, העובדה שחוותה אירוע אלים על השטיח האדום בפריז, כלל לא קרתה באשמתה. מדובר בעוד מקרה של כוכב על שנופל קורבן למעשיו של עיתונאי מציק ולא מצחיק (שהורחק מהוליווד).


עוד סיפורים נוצצים:
לא רווק: ג'ורג' קלוני התחתן באיטליה
האם אילנית לוי מתחזקת?

קרדשיאן, הגיעה בסוף השבוע יחד עם בעלה האוהב, הראפר קניה ווסט (רגע, למי מהם יש מחשוף גדול יותר?) לתצוגה של בית האופנה באלמין במסגרת שבוע האופנה פריז, כדי לבחון מקרוב את אחותה הצעירה קנדל ג'נר צועדת על המסלול. אבל אז, בדרכה החוצה מהאיוונט, התנפל אדם זר על מלכת הריאליטי האמריקנית ותפס אותה ברגליה - כך שהיא היא נהדפה על דלת הרכב שהיה אמור לאסוף אותה בבטחה.

נחשו מי גרם לתקרית המביכה? שוב, לא אחר מאשר העיתונאי האוקראיני המפורסם בהצקותיו לכוכבי על. זה שהחטיף בעבר גם לבראד פיט, עיצבן את מדונה ואפילו ניסה לנשק את וויל סמית' מול המצלמות, על השטיח האדום. למרבה ההפתעה, ווסט לא החטיף לבחור המציק אגרוף, אלא שלט בעצבים הרופפים שלו ורק ביקש להוביל את אהובתו לביתם שבפריז בביטחה.

הפתעה!

תמונות עירום של קים קרדשיאן דלפו?

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן, קניה ווסט. ספלאש
את החזייה היא השאירה בבית. קים קרדשיאן/ספלאש

אחרי התקרית הסמי-אלימה, משטרת צרפת הודיעה כי כיוון שקרדשיאן אינה בתפקיד רשמי בארץ - הם ממש לא מתכוונים לשלוח יחידת שוטרים שתשמור על מיס טראש. בתגובה, ווסט החליט לשכור לאשתו האוהבת שני צוותי מאבטחים, שמקיפים אותה בכל מקום שאליו תגיע בעת הביקור. נהדר.


וואלה! סלבס לא צריכה מאבטחים. זה הריח שלה שמרחיק את הסובבים ממנה.


רכלו על התקרית של קים קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully