וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי בריאליטי חדש: "כל היום רבנו!"

10.9.2014 / 0:01

מה קורה כשלוקחים כמה מפורסמים, מחזירים אותם לשירות הצבאי ונותנים להם להתחרות על שירי סולו? בדיוק מה שאתם חושבים. קבלו את הוידויים של לוי, קותי סבג ומאיה בצלאל. וואלה! סלבס הקשב

צילום:עידו שחם , עריכה: גיא גורן

אוהל צבאי, שמכה מעופשת ורובה כבד - המפורסמים שהגיעו להשתתף בריאליטי הלהקה הצבאית החדש "היחידה", שיעלה בקרוב על המסך ב-HOT, לא קיבלו הנחות. כן, למרות שגם אילנית לוי, גם קותי סבג ודרק שארפ כבר שכחו מזמן את הגיל שבו עוברים בדרך כלל בבקו"ם, כולם עלו על מדים והתחיילו מחדש כדי להשתתף בתכנית שבה אכלו אבק וכמעט תלשו אחד לשנייה את מיתרי הקול.

"זו היתה חוויה צבאית אמיתית", הסבירה לוי, "ככה באמת ישנו חודש, התקלחנו במקלחות מג'וייפות חודש. כל האבק כל היום, חולות כל היום. זה היה יותר גרוע מהטירונות שלי!", סיפרה בזעזוע. ג'וליה לוי בוקן, שלא שירתה בצה"ל כעולה חדשה, עברה חוויה מתקנת. "בשש בבוקר היינו צריכים לקום, עם סמל אמיתי ומפקד אמיתי, נשק אמיתי", הודתה. "היינו בחדר לא טוב ואוכל מגעיל. זה היה הכי קשה".

סבג העייף, הסביר כי "זה הקטע שהכי שיגע אותי, כי לא היו מצלמות. יכולנו לישון במגורים ואז לקום בארבע בבוקר לנסוע קילומטר ולהתעורר בארבע בבוקר... כאילו זה אמיתי, אבל לא". נגישת הרדיו מאיה בצלאל אמרה בכנות ש"קרענו את התחת, אני חושבת שבטירונות שלי לא נתתי ככה את הדם". לדבריה של בצלאל, "כשאת שמה את המדים בגיל 30 את מייצגת את המדינה, בגיל 18 כאילו המדינה דופקת אותך איפשהו. אם היו אומרים לי 'בואי כנסי לעזה' הייתי נכנסת, באומץ כאילו התאמנתי".


עוד סיפורי סלבס:
שוב עולה המנגינה: אלירז שדה ואילנית לוי מתגייסים
צפו: קים קרדשיאן חוטפת דלי קרח על הראש
איך נינט בילתה את הלילה האחרון כרווקה?

השקת היחידה. עידו שחם
מי לא שר בסולם הנכון? אילנית לוי/עידו שחם

אז למה לקחו על עצמם את האתגר? ההסבר של בצלאל פשוט מאוד, "אילנית הכריחה אותי, התקשרה אליי מאיה סגרתי, חודש אני ואת לא בבית עושות כיף חיים. ככה היה". עבור לוי, "זה טיול לפני צבא, אחרי צבא, טיול ירח דבש. לא עשיתי טיול כזה בחיים שלי, מתי כבר יהיה לי חודש בחיים לברוח", צחקה, "אם היית יולדת בגיל 21 שני ילדים היית יודעת למה אני מתכוונת".

ומה לגבי הופעות סולו, איך היה החלוקה על הבמה בין כל הנוצצים שהתחרו שם? "האמת שבהתחלה אמרתי שאני רק רוצה להיות על הבמה, זה מספיק", הבהיר קותי, "ואז לאט לאט את רואה שיש עוד אנשים שלא יודעים לשיר אז אמרתי 'רגע, גם אני רוצה'". אבל אז אילנית גילתה את האמת המרה. "כל היום רבנו על סולואים, ברמה שספרנו מילים", אמרה לוי. "כולם זייפו. ג'וליה, גם קותי. גם מאיה, הרבה זייפו. על כל זיוף אני עושה את המוות, צעקות וזה, 'לך תלמד - אתה לא בסולם!'". הא!


אם וואלה! סלבס תפתח את הפה כדי לשיר, זה ישמע כמו שילוב של צרצר ועורב!


רכלו על חברי "היחידה" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully