וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהצלחה! המפורסמים וילדיהם חוזרים ללימודים

וואלה! סלבס

1.9.2014 / 17:02

הילקוטים מוכנים והעפרונות מחודדים? בין מיליוני התלמידים שפתחו את שנת הלימודים תשע"ה - גם אלה של כמה מהאנשים המוכרים בארץ, שהתרגשו לשלוח אותם לספוג חינוך. וואלה! סלבס צלצול

עדי הימלבלוי. אינסטגרם, צילום מסך
עדי הימלבלוי משחזרת/צילום מסך, אינסטגרם

לא משנה אם שלחתם ילד לבית הספר או נכנסתם ברגל ימין למוסד החינוכי בעצמכם, פתיחת שנת הלימודים תשע"ה כנראה שלא יכלה להיות מרגשת יותר. כך גם חשבו כמה חברים מוכרים מביצת הבידור המקומית, שלא רק שיתפו תמונות של עצמם כתלמידים חרוצים או ליוו את העוללים לכיתה - אלא אפילו פרסמו תמונות ברשתות החברתיות.

רגע אחרי פתיחת שנת הלימודים החדשה ובמיוחד עבור ה-1 בספטמבר, וואלה! סלבס ליקטה כמה מהאנשים המעניינים ביותר שחשו כמו בריטני בקליפ ל"Baby One More Time". נניח, עדי הימלבלוי, שפרסמה תמונה עתיקה של עצמה, כנערת בית ספר צעירה וכתבה "כמה זמן עבר מאז... מרגיש כמו כלום אבל לגמרי נצח. שתהיה לכם שנת לימודים מלאה בזיכרונות טובים וחברויות אמיצות".


עוד סיפורים נוצצים:
המסיבה המרגשת של עדי הימלבלוי וישראל אטיאס
אלדד, שומע? הדרישה של קארין זלאיט
בלעדי: נינט טייב משתוללת בחינה. צפו

מאיה דגן. אינסטגרם, צילום מסך
ליאור נרקיס תומך/צילום מסך, אינסטגרם
דפנה לוסטיג. אינסטגרם, צילום מסך
אסף הראל ודפנה לוסטיג משפחתיים/צילום מסך, אינסטגרם

בין אלה שליוו את יורשי העצר לשנה החדשה של בחני פתע ומורים עם עיניים בגב, היו גם מיכל ינאי, זוג האקסים החמים דפנה לוסטיג ואסף הראל שאיחלו הצלחה לבתם החמודה לילי, וכן ליאור נרקיס שבירך את בניו בשנת לימודים פוריה.

אביב אלוש ששמח לחזור עם בתו לשגרה, אחרי בילוי ממושך בתאילנד, בעוד שגם שירי מימון וגם מיה דגן פרסמו תמונות של הבת והבן (בהתאמה), עם חפצים מהגן לקטנטנים.

דודו אהרון. אינסטגרם, צילום מסך
דודו אהרון פותח מחברות/צילום מסך, אינסטגרם
מיכל ינאי. אינסטגרם, צילום מסך
מיכל ינאי גאה/צילום מסך, אינסטגרם

הגדיל לעשות הזמיר דודו אהרון, שפרסם תמונה שלו יושב בכיתת לימוד וכתב איך הוא "זוכר את היום הראשון שלי בכיתה א'. זוכר את הלילה לפני, את הפרפרים בבטן וההתרגשות שהייתה בשיאה, זוכר יום של קיץ חגיגי נכנס לבית הספר מרגיש כבר ילד גדול - נכנס לכיתה א' 2 עם חיוך גדול שנמרח על פניי", שחזר. "אהבתי את ההרגשה שהייתה באוויר, הרגשה של התחלות חדשות כל התלמידים מסביבי מחויכים ונרגשים, זוכר את צבע הילקוט ובתוכו כמה ספרים וכמה חלומות".

"אז לכל התלמידים שפותחים היום שנת הלימודים ובמיוחד לתלמידי כיתה א' הנרגשים, אאחל לכם שתהיה לכם שנה - מלאת אתגרים, מלאת עניין בשיעורים, מלאת מחשבה, מלאת הקשבה, מלאת גילויים, מלאת התעניינות, מלאת התבוננות, מלאת כבוד לחברים", כתב אהרון. "שתקבלו את השונה והאחר,אז לסיום אני מאחל לכם שתפתחו את שנת הלימודים הזו ברגל ימין עם חיוך גדול". סבבה וזה.


וואלה! סלבס מאחלת שלא תחזרו על כיתה ז' במשך שלוש פעמים, כפי שקרה לה.


רכלו על ילדי הסלבס חוזרים ללימודים בפייסבוק

אביב אלוש. אינסטגרם, צילום מסך
אביב אלוש אבאל'ה/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה דגן. אינסטגרם, צילום מסך
מיה דגן אמאל'ה/צילום מסך, אינסטגרם
שירי מימון. אינסטגרם, צילום מסך
שירי מימון מפרגנת לעולל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully