וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולולו: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי התחתנו בחשאי

שירות וואלה! סלבס

28.8.2014 / 15:39

כשנתיים אחרי שהתארסו, הפאוור קאפל ההוליוודי החליט לומר אחד לשנייה "איי דו", בטקס סודי שנערך בסוף השבוע שעבר בצרפת. קבלו את אנג'לינה ובראד, זוג נשוי. וואלה! סלבס סופרייז

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/צילום וידאו: Splashnews

הללויה, זה קרה! אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט נישאו אחד לשנייה. דובר של השניים אישר לסוכנויות הידיעות כי הזוג המנצח מיסד את הקשר בן תשע השנים, בחתונה סודית בהחלט, שנערכה בסוף השבוע שעבר.

זה זמן רב שבני הזוג ההוליוודי מתהלכים בעולם, לצד שישה זאטוטים - ומתעלמים מזעקות המעריצים לחתונה. כעת, בלי שאיש לא ירגיש, צמד שהשחקנים אמר "איי דו" זה לזו, בטקס פרטי ומצומצם בהחלט שהתקיים דווקא בצרפת.


עוד סיפורים נוצצים:
"האח הגדול": המודחים בוחרים את המנצח שלהם
שובבה! השחקנית קירה נייטלי מצטלמת טופלס
הו, לא: אירית רחמים נפרדה מהחבר

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטקס פרסי ה-BAFTA/GettyImages

אם לא עקבתם אחר סיפורו של הזוג הכי נוצץ בהוליווד (כלומר לא חייתם על כדור הארץ בשנים האחרונות), שימו לב - לזוג יש שישה ילדים: מדוקס בן ה-13, פאקס בן ה-11, זהארה בת ה-9, כולם מאומצים - וכן ילדיהם הביולוגיים, שיילו בת ה-8 והתאומים ויויאן ונוקס, בני השש.

הטקס הצנוע, נערך בטירת מיראוול שהיא האחוזה הפרטית בבעלותם של השניים בדרום המדינה האירופית. הכלה, צעדה את הטקס על ידי שני בניה הגדולים, כאשר שתי בנותיה שימשו כנערות הפרחים. התאומים, היו נושאי הטבעות של הצמד.

עוד באותו נושא

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי מאורסים

לכתבה המלאה
אנג'לינה ג'ולי בבכורת הסרט 'עץ החיים' בלוס אנג'לס, 24 מאי 2011. Jason Merritt, GettyImages
אנג'לינה ג'ולי בבכורת הסרט 'עץ החיים' בלוס אנג'לס, 24 מאי 2011/GettyImages, Jason Merritt
מילות חיפוש: אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט בפרמיירה של "סולט", יולי 2010. Jason Merritt, GettyImages
מילות חיפוש: אנג'לינה ג'ולי, בראד פיט בפרמיירה של "סולט", יולי 2010/GettyImages, Jason Merritt

פיט, הודה בראיונות שהעניק, כי התאהב בג'ולי בזמן צילומי הסרט המשותף שלהם - "מר וגברת סמית'" במהלך שנת 2004 - אז, עוד היה נשוי לשחקנית ג'ניפר אניסטון. כחודש לאחר שאניסטון (הנבגדת!) הגישה בקשה לגירושים בשנת 2005, צצו תמונות של השחקן בחברת ג'ולי ובנה מדוקס בביקור באפריקה - מה שמיד שימש כהוכחה לזוגיות של השניים.

עם הזמן, השניים זכו לכינוי המדבק "בראנג'לינה", כאשר בתחילת שנת 2006, אישרה ג'ולי בראיון שהיא נושאת ברחמה את פרי האהבה המשותף הראשון שלה ושל פיט. עם זאת, השניים הכריזו על אירוסיהם המרגשים רק באפריל 2012, כשבע שנים לאחר היכרותם.

בהמשך, לא פעם פורסם שהפאוור קאפל החליט שלא להתחתן, זאת, כמחאה עד שזוגות חד-מיניים לא יוכלו גם הם לעשות זאת כחוק. נראה שעבר להם.

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
ילדים, ההורים שלכם נשואים. משפחת פיט-ג'ולי/ספלאש
בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי והילדים. ספלאש
הילדות היו שושבינות? אנג'לינה ג'ולי והילדודדס/ספלאש

גם במקרה של פיט וגם בזה של ג'ולי, לא מדובר בנישואים ראושנים. היא ניהלה בעבר רומנים מתוקשרים עם השחקן ג'וני לי מילר, שלו נישאה בשנת 1996. עם זאת, אחרי שלוש שנות נישואים השניים נפרדו. בשנת 2000, הכירה ג'ולי את בילי בוב ת'ורנטון על סט של סרט משותף, נישואים אלה החזיקו מעמד שלוש שנים שבמהלכם אף אימצה את בנה הבכור.

פיט עצמו, נקשר בעבר עם שחקניות בהן כריסטינה אפלגייט ואף היה מאורס לגווינת' פאלטרו. עם אניסטון, אשתו הראשונה, ניהל חיי נישואים במשך כמעט חמש שנים, זאת עד שהכיר את בת הזוג הנוכחית. כעת, כאמור, מדובר בנישואים שמהווים את רגע השיא של קשר נוצץ, שבמהלכו ג'ולי אף עברה כריתת שד כפולה - כאשר מי שכעת הוא בעלה, תמך בה בכל העת.


וואלה! סלבס מבייצת, אם השניים האלה התחתנו, גם לה יש סיכוי.


רכלו על החתונה של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully