וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי דדון VS אסי עזר: "לא הומור, זה רוע לב"

וואלה! סלבס

21.8.2014 / 13:32

בימים האחרונים, עזר ולוסטיג צחקו בתכנית הרדיו שהם מנחים על כך שדדון משתמשת באינסטגרם במחאה על הירי לישראל. הדוגמנית, שלחה לעזר הודעה זועמת אך סירבה לסולחה. וואלה! סלבס צו פיוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא צוחק, היא מבולבלת. אסי עזר ונטלי דדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזבו אתכם מהתוקפנות של חמאס, קרב חדש ועסיסי מתחולל בביצה המקומית: הפעם, מדובר על מגישי הרדיו אסי עזר ודפנה לוסטיג, שמנהלים בימים האחרונים מלחמת עקיצות עם הדוגמנית/ מעצבת/ אושיית אינסטגרם נטלי דדון, שלא נשארת חייבת ועונה לשניים. בערך.

בימים האחרונים, עם התמוטטות הפסקת האש בין ישראל לחמאס וחידוש ירי הרקטות לכיוון ישראל, דדון העלתה לפרופיל האינסטגרם שלה תמונה של רקטה וכתבה באנגלית "האם יש מדינה בעולם שמתנהלת ככה". הדבר גרם למגיש הרדיו לצייץ בטוויטר בשעשוע, "אוי לא, היא חזרה להתקיף. אני כמובן מדבר על נטלי דדון באינסטגרם". אחר כך, פרסם ציוץ נוסף - "מקורבנות מתקפת הרקטות: נטלי דדון", כאשר התייחס לשגיאה בכיתוב התמונה באנגלית של הדוגמנית.


עוד סיפורי סלבס:
יש בטן! נינט טייב משוויצה בהריון
גילי מוסינזון מפשפש בספידו הקטן שלו
לוהטת! "וונדר וומן" מקבלת את האתגר של גל גדות

ציוצים של אסי עזר. טוויטר, צילום מסך
הציוץ של אסי עזר/צילום מסך, טוויטר

בבוקר שלמחרת, בתוכנית הרדיו של עזר ולוסטיג ברדיו תל אביב, השניים הקדישו זמן רב להתייחסות לתמונה של דדון. הגדילה לעשות לוסטיג, שאמרה בשידור חי "איזה נודניקית הבחורה הזאת, יש מדינות שחיות הרבה יותר גרוע. תפתחי מדורי חוץ... נמאס לי!".

הבדיחות על חשבונה של דדון, הגיעו לאזניה של הדוגמנית שלא עברה עליהן בשתיקה. במהלך הלילה שאחרי, דדון שלחה לעזר הודעה אישית שבה כתבה לו "כמה רוע באיש אחד! הלוואי שהיית עושה עשירית טוב ממה שאני עושה. העולם היה הרבה יותר טוב עם פחות כמוך, עם פחות אנשים כמוך שמתפרנסים מלשון הרע". עזר, שהקריא את תוכן ההודעה בשידור בבוקר שאחרי, ניסה להתנצל וסימס לה תוך כדי שידור, "חוש הומור! אוהב אותך נשמה, כל הכבוד לך על העשייה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אסי עזר דפנה לוסטיג. ניר פקין
רצו לעשות שלום? עזר ודפנה לוסטיג/ניר פקין

ניסיונות הפיוס לא עזרו, כאשר גם הבוקר (ה') מגישי הרדיו התייחסו לתמונות שפורסמו אתמול ברשתות החברתיות ובהן דדון, מיכל ינאי וג'ודי שלום ניר מוזס, נראות כשהן עוצרות בצד הכביש בזמן אזעקה בדרום הארץ. "נטלי יודעת את המשחק... תירגעי, לא קרה לך כלום ואיך אני יודע שלא קרה כלום? כי רבע שעה אחר כך היא העלתה תמונה עם שמלה שקיבלה מתנה".

עוד הוסיף אחר כך, "ירדתי עליה שהיא דובר צה"ל של אינסטגרם באנגלית, היא תמיד מגינה על ישראל באנגלית, כי יש לה מאות אלפי עוקבים אמריקנים. זו תמיד תמונה אחת שהיא קיבלה בחינם ותמונה אחת של תושבי הדרום". עוד סיפרו כי דדון סירבה לעלות לשידור אצל השניים, זאת כדי שככל הנראה יתפייסו בשידור.

ג'ודי ניר מוזס, נטלי דדון, מיכל ינאי. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה של דדון, ינאי וניר מוזס שלום שהלהיטה את העיניינים/צילום מסך, אינסטגרם

"מעבר להומור"

נטלי דדון, בתגובה, לא רצתה להתייחס לדברים עצמם - אלא בעיקר לסיבה שבגללה זכתה ליחס המיוחד ממגישי תכנית הרדיו.

"הייתי ממליצה להם לצאת מהמזגן החוצה ולתת מעצמם, במקום לעשות צחוק. שיהיה לאסי רק טוב, זו הפרנסה שלו, אבל שיעשה גם דברים טובים כדי לאזן את זה", אמרה לוואלה! סלבס.

אין סיכוי לסולחה?
"לא חושבת. אני לא רוצה לתת לזה עוד במה, עשו מזה הרבה יותר משזה באמת. אני מבינה בדיחה וחושבת שזה יכול להיות משהו חד פעמי. אבל מה שקרה שם לוחץ כזה, בכל תכנית מחדש. אני מבינה שאין להם תוכן, אבל לא חייבים לבנות תכניות שלמות סביבי, למרות שזה מאוד מחמיא".

"אני יודעת לצחוק על עצמי והוכחתי את זה לא פעם. פה זה נעשה ממקום אחר, פחות מהומור ויותר מרוע לב. כל מי שהקשיב, אי אפשר לפספס שזה לא הומור, אלא מעבר לזה. פשוט נשמע שיש שם משהו מאוד אישי וזה מאוד מפליא אותי, מי שלא מכיר אותי יכול להרשות לעצמו לדבר ככה? זה פשוט נורא פתטי להתעסק בזה בזמן מלחמה, מביך אותי בכלל להתעסק בזה כרגע".

מרדיו תל אביב 102FM המשדר את התכנית של עזר ולוסטיג נמסר: "אין תגובה".


וואלה! סלבס לא לוקחת הערות מעוברים ושבים ברחוב בקטע אישי, אחרת כבר מזמן היתה מתקלחת.


רכלו על הסוג-של-מריבה של דדון ועזר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully