וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריס מרטין וג'ניפר לורנס ביחד

שירות וואלה! סלבס

17.8.2014 / 0:21

כבר חשבתם שראיתם הכל? קבלו את הזוג החם של הרגע בהוליווד - זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס והרוקר הגרוש כריס מרטין. בין השניים מפרידות 13 שנה בלבד. וואלה! סלבס בהלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש. ג'ניפר וכריס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרומן החדש, שכל הוליווד מדברת עליו, הצליח אפילו להפתיע את וואלה! סלבס, שידעה כמה רומנים וחיבורים לא צפויים בעברה. הפעם, מדובר בגרוש לוהט ורוקיסט והנערה הכי נכונה בהוליווד שהופכים ביחד לזוג הלוהט של הרגע.

אתרי הרכילות בארצות הברית, מדווחים על כך שזוכת האוסקר ג'ניפר לורנס והרוקיסט הגרוש כריס מרטין, החלו לצאת לאחרונה, כך לפחות על פי אישור של מקורבים פטפטנים של השניים. על פי אותם מקורות, הזוג המפתיע מבלה זמן איכות מאז סוף יוני האחרון, אז נפרדה לורנס מבן זוגה ניקולס הולט, אותו הכירה על סט סרטם המשותף "אקס מן".

גווינת' פאלטרו, כריס מרטין. GettyImages
מקנאה? כריס והגרושה גווינת'/GettyImages

מרטין, סולן להקת קולדפליי, הודיע, ביחד עם אישתו גווינת' פאלטרו, על הפרדת כוחות, לאחר יותר מעשר שנות נישואין, לאחר שפירסמו מכתב באתר הלייף סטייל של פלטרו "גופ" שכותרתו הייתה "הפרדות מודעת". מאז הפרידה השניים נשארו חברים טובים ואף התגוררו באחד מהבתים שלהם ביחד "כדי לשמור על קשר טוב ויציב מול הילדים"

לורנס זוכת האוסקר על "אופטימיות היא שם המשחק" חגגה בשישי את יום הולדתה ה-24 , מרטין חגג במרץ האחרון 37. מה שהצליח להרים אינספור גבות בתעשיית הבידור בהוליווד.


גם וואלה! סלבס ניהלה פעם רומן עם גבר מבוגר עד שהרגה אותו. שהתיישבה עליו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully