וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת אש: יובל המבולבל ורינת גבאי שוב חברים

וואלה! סלבס

11.8.2014 / 17:02

הפוליטיקאים יכולים ללמוד: כך רבים, משלימים וחוזרים לעבוד. אחרי סכסוך ארוך, צמד כוכבי הילדים יובל המבולבל ורינת גבאי שוב משתפים פעולה. וואלה! סלבס סולחת ולא שוכחת

יובל המבולבל רינת גבאי. רונן אקרמן,
חוזרים לעבוד. רינת גבאי ויובל המבולבל/רונן אקרמן

וואלה! סלבס מתה על סיפורים שכוללים סכסוכים והפסקות אש, אבל הביצה המקומית הופכת אותם לריב לא פחות גדול מהסכסוך הישראלי-פלסטיני. שנים שהסכסוך המתוקשר בין כוכבי הילדים יובל המבולבל ורינת גבאי נמשך - אך כעת אפשר להכריז על הפסקת אש. הילדים יכולים לנשום לרווחה, ההורים פחות.

השניים, שסירבו עד כה לשתף פעולה אחד עם השני יעמדו בחג חנוכה הקרוב על במה אחת - של מחזמר "הדרקון המתוק שלי". השבוע, השניים הגיעו לצילומי הקליפ שילווה את השואו וישיק באופן רשמי את הסולחה והחיבור הגדול של עולם הילדים.

יובל המבולבל רינת גבאי. רונן אקרמן,
זה בצחוק, כן?/רונן אקרמן

מי שאחראית על הפיוס המרגש היא חברת "מ. מ. הפקות", שהצליחה לגרום לשניים להשאיר מאחור את כל משקעי העבר והאגו - ולשתף פעולה למטרה אחת חשובה, לשמח את ילדי ישראל. צילומי הקליפ החלו כבר בשעה שש בבוקר, כך שעל הסט, השניים הציגו חזית מאושרת וצחקו על משקעי העבר.

כזכור, הסכסוך בינהם החל אחרי שהמבלובל טען שגבאי העתיקה ממנו לחן של שיר, כשמקורבים לשניים ידעו לספר שבעבר כאשר שיתפו פעולה - הייתה מתיחות בין השניים. "היתה ביניהם תחרות גדולה ותחושה של חוסר נוחות", העידו מקורבים. "לא היה שיוויון בכמות הסולואים ומספר הנאמברים שכל אחד קיבל וכיום הם מגיעים בגישה מפוייסת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רינת גבאי. ניר פקין
סלחתי, עברתי הלאה. רינת גבאי/ניר פקין

אך כמובן כמו בכל סוף של אגדה או קלטת ילדים, גם פה הסוף טוב. השניים השלימו ורינת ויובל טוענים כעת כי "מלחמות העבר כבר לא רלוונטיות. אנחנו שמחים לחזור לשתף פעולה יחד הפעם ממקום בוגר יותר ואין לנו ספק שילדי ישראל יהנו מההצגה ואנחנו נהנה לא פחות".


גם וואלה! סלבס רבה כל היום עם אנשים אבל לא משלימה עם אף אחד.


שולם לעולם? רכלו על הפיוס בפייסבוק

יובל המבולבל רינת גבאי. רונן אקרמן,
הדרקון שומר נגיעה. רינת ויובל/רונן אקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully