וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם שלום: הפיוסים של כוכבי הוליווד

שי ארוזאן

30.7.2014 / 16:59

בזמן שהעולם כולו מתעסק בסכסוך הישראלי - פלסטיני, וואלה! סלבס החליטה להתמקד דווקא בסכסוכים ההוליוודים, ולהראות למנהיגים איך פותרים אותם בדרך הטובה ביותר. וואלה! סלבס מייק פיס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסכסוך הישראלי - פלסטיני? רקטות בדרום? פגזים בעזה? ביבי נתניהו, אבו מאזן, הצחקתם את כוכבי הוליווד - הגיע הזמן שתלמדו מהם דבר או שניים על איך באמת מייצרים כותרות וסכסוכים. וכן, כדאי שתלמדו מהם בעיקר, איך פותרים אותם בצורה הטובה והמשתלמת לכולם.

קנייה ווסט | טיילור סוויפט

צד א': קנייה ווסט
צד ב': טיילור סוויפט

הסכסוך: אחד הרגעים הטלוויזיונים המשפילים והמביכים של השנים האחרונות. צריך להזכיר לכם? בטקס פרסי הVMA, בשנת 2009, סוויפט עלתה לבמה לקבל את פרס הוידאו קליפ הנשי הטוב ביותר. מנגד, ווסט, שלא ממש אהב את הבחירה (בלשון המעטה), עלה לבמה והפריע לה באמצע נאום התודה שלה, תוך כדי שהוא מחזיק בבקבוק אלכוהול וטוען שהפרס היה אמור ללכת לביונסה. הרשת געשה, העולם נסער ואפילו הנשיא אובמה התערב בסקנדל הלאומי וקרא לווסט "חמור".

שולם שולם לעולם? כבר מאחורי הקלעים של הטקס, הסבירה סוויפט ההמומה שהיא לא נוטרת טינה לווסט, ואפילו קיבלה מספר התנצלויות פומביות. מאז, היא מאז סירבה להתייחס בראיונות לאירוע. מאוחר יותר, כתבה הזמרת שיר שנקרא "אכזרי", שיש הטוענים שנכתב על הראפר החצוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טורי ספלינג | אמא שלה

טורי ספלינג. splash
טורי ספלינג/splash

טורי ספלינג ואמא שלה

צד א': טורי ספלינג
צד ב': קנדי ספלינג

הסכסוך: היחסים בין טורי ספלינג (לעד דונה מרטין) ואמה קנדי, ידעו עליות ומורדות לאורך השנים, ולרוב גם עסקו באהבתו של אביה של טורי, מפיק העל אהרון לבתו. הוויכוח האחרון, קרה אחרי שקנדי קראה לבתה "כוכבת ריאלטי בגיל העמידה", והאשימה אותה בכך שהיא משתמשת בילדיה כאביזרים בתוכנית הריאלטי שלה ושל בעלה.

שולם שולם לעולם? למרות הטינופים ההדדיים, השתיים הבינו שדם חזק ממים, ומאז הריב המתוקשר, כבר הספיקו להשלים. השאלה כמה זמן זה יחזיק מעמד.

כריס בראון | דרייק

צד א': כריס בראון
צד ב': דרייק

הסכסוך: הנה סכסוך עסיסי במיוחד, שיכול לגרום גם לנתניהו ואבו מאזן להחוויר. הראפר החצי יהודי, דרייק, והזמר החצי משוגע, כריס בראון, היו במשך שנים יריבים מרים. הסיבה: אהבתם המשותפת לזמרת ריהאנה. השיא היה, כאשר ויכוח בין השניים, במועדון ניו יורקי, הובילה לקטטה אלימה, שתוצאותיה - חמישה אנשים שנזקקו לטיפול רפואי, ביניהם הכדורסלן טוני פארקר ותיירת אוסטרלית תמימה שנפצעה בראשה ונזקקה ל-16 תפרים.

שולם שולם לעולם? מאז המכות, עברו הרבה מים בנהר והשניים, לא רק שהשלימו והקליטו דואט משותף, אלא גם מצאו דרך מקורית לעשות זאת במערכון קומי ששודר בטקס פרסי הספורט ESPYS.

ליידי גאגא וקלי אוסבורן

ליידי גאגא קלי אוסברון. GettyImages
ליידי גאגא קלי אוסברון/GettyImages

צד א': ליידי גאגא
צד ב': קלי אוסבורן

הסכסוך: שתי המטורללות הגדולות של הוליווד, רגילות לריב ולהתווכח עם כל מי שמסביבן. הסיבוב הראשון היה, השתלחויות מילוליות הדדיות. קלי האשימה את גאגא שהמפלצות הקטנות שלה הן באמת מפלצות ונכנסות בה ללא רחמים. גאגא מצידה, ענתה לה שהיא אכזרית בדיוק כמוהם כשופטת ומבקרת אופנה בתוכנית "משטרת האופנה". אם לא די בכך, לקלחת הצטרפה גם אמה של קלי, שרון, שידועה בפה העדין שלה, שיצאה להגנת בתה. הוויכוח עלה שלב אחרי שקלי התראיינה למגזין "קוסמופליטן", שם אמרה, "אהבתי מאוד את ליידי גאגא. האמנתי לחלוטין בכל מה שתמכה בו, עד שהבנתי שהיא צבועה" ואף טענה שהיא מנצלת את הקהילה הגאה. אאוץ'!

שולם שולם לעולם? הפיוס בין השתיים, הגיע אחרי שגאגא שהתארחה בתוכנית 'אקס פקטור' הבריטית, שם שרון משמשת כשופטת, הביאה עוגת יום הולדת עבור בתה של קלי. הבת הסוררת לא אהבה את המחווה, וצייצה בטוויטר שגאגא היא צבועה והיא יכולה לאכול את "החרא שלי", לדבריה. אממה, אחרי שאוסברון הצעירה נרגעה, היא צייצה התנצלות לגאגא ואף כתבה לה "התנהגתי כמו ילדה, תתקשרי אליי ונסיים את זה כמו מבוגרות. אני לא רוצה לריב יותר". השתיים אף נפגשו במסיבת האוסקר האחרונה והתלוצצו מול המצלמות.

ריהאנה בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
ריהאנה בהופעה בפארק הירקון/נמרוד סונדרס

ריהאנה והמעריצים הישראלים

צד א': ריהאנה
צד ב': מעריצים ישראלים

הסכסוך: רירי, רירי, המעריצים הישראלים כנראה ממש אוהבים אותך, אחרת אין סיבה לזיכרון הקצר שהם מפגינים כלפייך. אחרי ההופעה הביזיונית של הזמרת בישראל עוד אהבו אותך פה באדמת הקודש, אבל אחרי שהעזת לפתוח את הפה ולצייץ לטובת עזה - פה נראה שהפסדת את הקלפים שלך במשחק. את זוכרת שיהודים שולטים בתעשיית הבידור?

שולם שולם לעולם? הילדה הרעה של עולם המוזיקה, כנראה הבינה את גדול הטעות שלה (או במילים אחרות: לא מתעסקים עם יהודים), שכן, לא רק שמחקה את הציוץ שלה לאחר מספר דקות, אלא גם צייצה ציוץ נוסף, בו פרסמה תמונה של ילד פלסטיני וילד ישראלי מחובקים, תחת הכיתוב: "בואו נקווה לשלום וסיום מהיר לסכסוך הישראלי - פלסטיני!! האם יש איזו שהיא תקווה...?". המעריצים אולי סלחו, אבל ספק אם שכחו.

סולאנג' וג'יי זי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צד א': סולאנג' נואלס
צד ב': ג'יי זי
צד ג' (על תקן משקיפה של האו"ם): ביונסה

הסכסוך: אולי הוויכוח המפורסם של השנה, שהשאיר אפילו את וואלה! סלבס עם הלשון על הרצפה. הריב המתוקשר של האחות של והבעל של אחת הנשים החזקות בעולם, תועד במצלמות אבטחה של מעלית בבית מלון ניו יורקי בחודש מאי האחרון, רגע אחרי שהשלושה עזבו את נשף המטרופולין. בתיעוד המטריד, אפשר לראות את סולאנג' בועטת ומכה את הגיס שלה, בזמן שאחותה, ביונסה ההמומה, עומדת מהצד ולא נוקפת אצבע.

שולם שולם לעולם? לאחר מספר ימים של שקט בגזרת השלישייה המפורסמת, הם החליטו לשחרר הצהרה משותפת ומאוד פוליטקלי קורקט:, בה התנצלו השניים אחד בפני השני, לקחו אחראיות על האירוע ועברו הלאה כמשפחה מאוחדת, אל עבר הלהיט הבא. בסדר, מה שתגידו.

פריס הילטון וניקול ריצ'י

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צד א': פריס הילטון
צד ב': ניקול ריצ'י

הסכסוך: צמד החברות הכי טובות והכי מתישות של הוליווד, ניקול ריצ'י ופריס הילטון, היו חברות כל כך טובות, עד שזה היה בלתי נסבל. כמה בלתי נסבל? עד כדי כך שגם שתיהן הבינו שהן חייבות לפוצץ את החברות הזו. ומה יותר טוב מאשר דרמה שגרמה אפילו להפסקת צילומי תוכנית הריאלטי המשותפת שלהם "החיים הפשוטים".

שולם שולם לעולם? זה לקח "רק" שמונה שנים, עד שהשתיים הסכימו להצטלם ביחד באירוע משותף. אמנם היה ביניהן חוצץ בדמות ידיד משותף, אבל היי, זה עדיף מאשר לחיצת יד קרה כמו של נתניהו ואבו מאזן, לא?

הנקודה הישראלית: בר רפאלי ועדי עזרא

חתונה אנחל בונני. ניר פקין
חתונה אנחל בונני/ניר פקין

צד א': בר רפאלי
צד ב': עדי עזרא

הסכסוך: אם יש מריבה שעולה על המריבה של סולנאג' וג'יי זי, זו ללא ספק הריב הכי מתוקשר בתעשיית הבידור הישראלית ותכל'ס, גם העולמית. המעורבים הם צמד האקסים המתקמבקים, דוגמנית העל בר רפאלי ובן זוגה, איש העסקים עדי עזרא, שחזרו אחד לשני בתחילת השנה. חצי שנה לאחר מכן, ממש ביום הולדתה של הברבור, השניים הגיעו למסיבה פרטית שנערכה לכבוד מיק ג'אגר, שם, לדברי עדי ראיה, ריקוד אחד של הדוגמנית עם ג'אגר הוביל למריבה פומבית של השניים.

שולם שולם לעולם? שבועיים לאחר התקרית המסעירה ונתק של השניים, הם מגיעים יד ביד לחתונה של חבריהם דושי לייטרסדורף ואנחל בונני, ומוכיחים לכולם שאם הם יכולים לגשר על הבעיות שלהם, כך גם העולם כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully