וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שולט בעולם? ביונסה

שירות וואלה! סלבס

1.7.2014 / 11:45

ביונסה מוכיחה שוב שהעולם שייך לה, כאשר היא כובשת את המקום הראשון ברשימת המפורסמים המשפיעים בעולם של מגזין פורבס שבדרך היא עוקפת את אופרה וינפרי, קים קרדשיאין ואפילו את בעלה ג'יי זי

ביונסה. GettyImages
שולטת! ביונסה/GettyImages

יש סיבה למה כל העולם קורא לה "המלכה בי" הזמרת, האגן, אשתו של ג'יי זי, אמא של בלו אייבי והאשה עם הקול הכי מרטיט בתעשיית הבידור - ביונסה הוכרזה על ידי מגזין פורבס האמריקאי כסלבריטאי בעל ההשפעה הגדולה ביותר ברשימה השנתית שהתפרסמה השבוע.

רוב כוחה של מיס קרטר, בת ה-32, מגיע כמובן מהטור העולמי שלה, שגרף סכום ממוצע של 2.4 מיליון דולר בכל אחת מ-95 ההופעות שלו. תוסיפו לזה את אלבום ה"הפתעה" שלה, ששבר שיאי מכירות ותקבלו אישה מצליחה. אבל לא רק המוזיקה הובילה את ביונסה לטופ של הרשימה, כי אם גם שותפיות מסחריות עם חברות שונות כמו פפסי, הייצ' אנד אם וכמובן ליין הבשמים שלה - רווחים שנאמדים על פי המגזין על 115 מיליון דולר בתקופה של שנה אחת בלבד.

ג'יי זי. Astrid Stawiarz, GettyImages
תרשום איזה צ'ק. ג'יי זי/GettyImages, Astrid Stawiarz

נראה שאם ביונסה תיפול יום אחד מנכסיה (חס וחלילה, מלח, שום בצל), יהיה מי שידאג לה. לא הרחק ממנה, במקום השישי, נמצא החצי השני שלה ג'יי זי, עם רווחים של 60 מיליון דולר שהגיעו מהאלבום האחרון שלו, חברת התקליטים אותה הוא מנהל וכמה עסקים בבעלותו כמו מועדון לילה, יחד עם הרווחים של בי השניים - יוצרים את הפאוור קאפל הכי מצליח בעולם הבידור כרגע בעולם.

אז מי בכל זאת תפס את המקום השני אחרי ביונסה? הפעם דווקא לא מישהו מתעשיית הבידור, אלא מענף הספורט -הכדורסלן לברון ג'יימס עם 72 מיליון דולר, והראפר ואיש העסקים ד"ר. דרה שהרוויח השנה 620 מיליון דולר! כן, קראתם נכון. ההון של דרה, הגיע מלייבל האוזניות שלו "ביטס", אבל מאחר והרשימה לא מסתמכת רק על הון וכסף, אלא גם על כוחו של הסלבס ברשתות החברתיות והמדיה, שם ביונסה, מן הסתם, מובילה בפער רב.

מי שלא תהיה מרוצה מהדרדרותה ברשימה היא מלכת הטלוויזיה אופרה ווינפרי שהגיעה למקום הרביעי עם 82 מיליון דולר, אחריה מנחת הטוק שואו המצחיקה אלן דג'נרס, הזמרת ריהאנה במקום השמיני, קייטי פרי נחתה במקום התשיעי ואת המקום העשירי תופס השחקן רוברט דאוני ג'וניור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קייטי פרי על השטיח האדום. GettyImages
מקום תשיעי. קייטי/GettyImages

ומה עם הגברים של עולם המוזיקה? ג'סטין טימברלייק, שרק הופיע כאן לאחרונה במקום ה-26 (עם רווח של 57 מיליון דולר). לעומתו, ג'סטין ביבר, בסך הכל בן 20, וכבר התמקם לו במקום ה-33 עם 80 מיליון דולר.

ואיפה נמצאות צמד האויבות הגדול של עולם הבידור? אנג'לינה ג'ולי נמצאת במקום ה-73 עם הכנסות של 18 מיליון דולר, בזמן שהאקסית המיתולגית של בראד פיט - ג'ניפר אניסטון נמצאת ארבעה שלבים מתחתיה במקום ה-77, אבל עם הכנסות של 31 מיליון דולר. ומה עם נקודה ישראלית? ברור שיש. השחקנית הישראלית לשעבר נטלי פורטמן סוגרת את הרשימה במקום המאה עם רווח של 13 מיליון דולר.

נטלי פורמן על השטיח האדום, 2013. GettyImages
גאווה ישראלית. נטלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully