וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה באוויר? בר רפאלי נתקעה בנמל התעופה

29.6.2014 / 15:40

הדוגמנית הישראלית מדהימה בים, ביבשה ובאוויר? ובכן, מתברר שלא תמיד קל להדהים בשמיים. שימו לב מה קרה לרפאלי רגע לפני שהיתה אמורה לעלות על עוד מטוס. וואלה! סלבס פספוס

בר רפאלי. GettyImages
ובכן, מדובר בנוסעת מתמידה. בר רפאלי עם חברים בגרמניה/GettyImages

הבחנתם בהיעדרה של בר רפאלי מאדמת ארץ הקודש? בזמן שוואלה! סלבס מייחלת לפיסה מהטופמודל הישראלית, זו שדופקת נפקדות מהביצה המקומית כבר זמן מה, היא זכתה לדרישת שלום פלוס רגע של דרמה קטנה - מטעמה של מיס רפאלי. שימו לב מה קרה לדוגמנית העל בסוף השבוע האחרון, בסיפור שמערב מטוס, מכונית ורשת חברתית. הכי מסקרן.

רפאלי, שמבלה בימים האחרונים מעבר לים, לא שכחה לעדכן את המעריצים שעוקבים אחריה ברשת החברתית בכל מעלליה בניכר. במהלך סוף השבוע, עוד פרסמה תמונה ממשרדיה של חברתה הטובה, מעצבת התכשיטים (למפורסמים בלבד) לורן שוורץ - שנחשבת גם לחברה קרובה של קים קרדשיאן וביונסה ודואגת לספק לנשים תכשיטי יוקרה.

רק שאז, הדוגמנית הסתבכה בתקרית לא נעימה שאילצה אותה להחמיץ טיסה. האשם: נהג מונית שהתבלבל. כנראה בשל העובדה שהוא מוביל ברכבו את האקסית של ליאו ואת אחת הנשים היפות בעולם.


עוד סיפורים נוצצים:
מאוהבים: בר רפאלי והחבר מתרגלים חתונה
רטוב! קים קרדשיאן חוגגת עם מחשוף ענק
יונית לוי ועידו רוזנבלום מפרגנים

בר רפאלי. GettyImages
חיוך גם כשבחנת את לוח הטיסות? בר רפאלי/GettyImages

הטופמודל, שתפסה מונית ניו-יורקית, ביקשה מהנהג שייקח אותה לנמל התעופה שבו היא אמורה לעלות על טיסת המשך. אך רק כאשר הגיעו למקום, ברבור הבינה שהוא לקח אותה לנמל התעופה הלא נכון.

מבואסת מהעובדה שהיא עומדת לפספס את המטוס שלה, שיתפה את מיליון העוקבים אחריה ברשת, כשכתבה "החיים באוויר מלחיצים, אבל אפילו יותר מלחיצים כאשר הנהג שאמור לקחת אותך לנמל התעופה, מתבלבל עם מקום אחר". רפאלי אמנם רבת תושייה, אבל הבינה מהר שככל הנראה לא תצליח להחתים את הדרכון והוסיפה מיד "החמצתי את הטיסה שלי". אופסי.


וואלה! סלבס מחמיצה רק גזרים ומלפפונים.


רכלו על ההחמצה של בר רפאלי בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully