וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה של בר רפאלי ואנג'לינה ג'ולי

וואלה! סלבס

17.6.2014 / 15:20

האחת שחקנית אמריקנית ענקית, השנייה טופמודל ישראלית (שיצאה עם הוליוודי!) - כעת, מתברר שבר רפאלי מצטרפת למלחמה נוצצת מאוד שמנהלת אנג'לינה ג'ולי. וואלה! סלבס נרתמת

בר רפאלי. טוויטר, צילום מסך
היא בקשה, היא שיתפה. אנג'לינה ג'ולי ובר רפאלי/צילום מסך, טוויטר

שערוריית מריבה פומבית עם החבר? בילוי משפחתי בלוס אנג'לס? בר רפאלי יודעת מה חשוב באמת ומנצלת את הכוח שיש לה ברשתות החברתיות, רק כדי לעורר מודעות למטרה טובה. הפעם, מדובר בסיבה שקרובה ללבה של כוכבת ענק שהעולם מכיר - אנג'לינה ג'ולי - מחאה נגד אלימות מינית שמתחוללת באזורי מלחמה. כבד, אבל חשוב מאוד.


עוד סיפורי סלבס:
איך הגיב יהודה לוי על ההריון של נינט?
הציץ שהציץ: קים קרדשיאן שוב חושפת חזה
מארינה מקסימיליאן והחבר בחופשה רומנטית

בר רפאלי. טוויטר, צילום מסך
התמונה התומכת. בר רפאלי/צילום מסך, טוויטר

שגרירות בריטניה בישראל, פרסמה לאחרונה ברשת תמונה של רפאלי בזמן ביקורה בלוס אנג'לס - שבה היא נראית מחזיקה שלט עליו ההאשטג #TimetoAct - או, "זמן לפעול", בתרגום חופשי. הפנים רציניות, המבט נוקב, המסר חד. כיתוב התמונה, אגב, שואל "האם תצטרפו אליה?" - במיוחד לאור הכוח הגדול שיש לה ברחבי העולם על תדמיתה של ישראל.

רפאלי, הצטרפה לקמפיין שמוחה כנגד תקיפה מינית באזורים חלשים בכלל וארצות שבהן מתחוללת מלחמה בפרט - לצד מעצבת האופנה ויויאן ווסטווד והדוגמנית קארה דלווין. התזמון של ברבור, אגב, מושלם, כיוון שרק בשבוע שעבר ג'ולי נשאה נאום ארוך נגד אונס באזורי קרב ושימוש באלימות ונשק כדי לתקוף מינית גברים ונשים, בכנס שעסק בנושא בלונדון.


וואלה! סלבס נגד אלימות מינית. זה הכל.


רכלו על שיתוף הפעולה המיוחד בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully